Me, myself and I

Satt o kolla på gamla kort på mig själv....OMG säger jag bara..hahah...Tänkte lägga upp några här...



Japp this is it...hahaha..Hur fan har man sett ut egentligen...Och blond har ja med varit, både kort o långhårig...rött, ljusblond, slingor, supermörk brunt...japp you name it finns nog inte många hårfärger mitt stakars hår inte varit utsatt för... Visserligen så e det 11 år mellan första kortet och sista kortet men ändå...HAHAHA...Vilket tycker ni e bäst???

Den osminkade sanningen......

Osminkad.....

Sminkad.... Sminkad....

Det är ju verkligen bevisat...Att sminka gör en snyggare (iaf mig)....Kan tillägga att den enda gången jag sminkar mig e när jag ska gå ut o festa..inte annars...skulle aldrig orka hålla på o sminka mig så fort jag skulle gå utanför dörren för det e inte jag...Nej usch..men det finns ju dom som måste sminka sig för att få bättre självförtroende fast att dom e superfina utan smink...men jag håller på att naturlig e finast....lr ja kanske nästan alltid..hahahaha...

XoXo




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Satan så snygga bilder.., Kga:s nästa top model ju.. Ja, man kan ju verkligen inte sticka under stolen med att du fick alla snygg gener, Gud glömde nog fan resten av familjen.. Haha.. Skoja bara..



Hoppas allt är bra med dig, här är det fint! Tyra är frisk nu, inge mer spya osv, tippar på att hon fått i sig ngt som hon var allergisk emot, Hon var ju alldres röd flammig och halva hennes ansikte var knall rött, super läskigt..



Jaja.. Snart är det Lör då ses vi ju alle hopan.. KUL KUL...



Då har jag kameran med mig.. Hihi

Puss...

2008-08-18 @ 14:28:40
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Linda

hahahaha, vilka härliga bilder (de 2 första) shit vad olik dej, jag tycker du passar bättre i mörkt hår:o) Orka sminka sej dagligen, känner måna som sminkar sej för att springa till affären... drar på lite mascara om jag ska se anständig ut en vardag annars får det vara :o)



2008-08-18 @ 15:34:45
Postat av: Cammi

Så sexy babe...vem skulle i vilja få en av-ning av dig... Synd att ja inte är kille... Har aldrig sett en kåtare brud på fyllan, hahaha... Ska vi ha roligt nästa gång???

2008-08-18 @ 18:24:06
Postat av: Elin

gumman, jag tycker nog mest om bilden som jag tagit hr i lkpg :) den där du har den svarta toppen & halsbandet du fick av mej du vet :) hihi kram

2008-08-18 @ 22:19:18
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Jobbar på showroom, hann jobba här i ngr dgr innan jag fick Filippa. Sen har jag hoppat in extra ngr få ggr när de behövt hjälp. Så nu hade jag tur, ingen annan hade väl anstält ngn i 6 månaden:o)

Hinner väl jobba max 3 månader:-)

Vad har du tänkt göra efter TC?



kraam

2008-08-19 @ 10:41:09
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0