Måndag morgon....

Fan me...vaknade kl 05,40...exakt 20 minuter innan kl skulle ringa...asså va irriterande det e och sen när klockfan väl ringer så har man precis somnat om #%"¤!&%....månda mornar skulle vara förbjudna.... men min otur ska ju inte sluta här nädå...Skulle lämna Elliot på dagiset imorse så säger hon fröken...-Men hej Elliot...vad gör du här???" Jag bara WTF...."Han ska väl vara här" fröken säger då "-Nej det ska han inte han ska vara på fritids eftersom han ska börja skolan..." Ja svarar då :"-Ehh nej där ska han inte vara förrens den 18 augusti så står det så i mina papper jag fått hem...." Efter mycket om o men så får iaf elliot stanna kvar på dagis...fram till kl 12 när ja sluta...Fick gå hem och ringa till kommunen och ngn jävla surkärring svarar och typ idiotförklarar mig att jo visst ska han vara på fritids idag o inte dagis...försöker säga att så står det minsann inte i mina papper utan där står det den 18 augusti...men tro inte att kärringen ger sig utan till slut (efter mitt tjat) så kollar hon upp sina papper..och jo visst mycket riktigt så står det att han ska börja den 18 augusti HA DÄR FICK DU KÄRRING va det första ja tänkte...och så ursäktar hon sig att det måste ha blivit ngt stavfel när dom skrev brevet...Ehhh no shit Sherlok!!!! Iaf imorgon så ska Elliot få gå på fritids för första gången...ska bli spännande o se hur han tycker det e =O)..

Har sovit ok inatt helt otroligt d me eftersom jag har supersvårt att sova utan älsklingen...Även om ja saknar han MASSOR....

Dagen på jobbet gick faktistk bra...lr ja bättre än vad ja trodde som tur va så va syrran o maria där så ja hade lite sällskap...måste fixa ett möte snart me jobbet...Älskling kan du inte påminna mig????

Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag....(plötsligt)...jag gick både till och från jobbet =O)...måste fan börja lite o tänka på hur man ser ut i kroppen och tänka på vad man sätter i sig för mat...lagomt till o tänka på det nu Annso när sommaren e slut...hahaha...men d e ju bättre sent än aldrig.....kanske skulle ta o följa med älsklingen på gymmet nån gång...lr inte...ja e verkligen ingen gym människa...och på dom gymmen vi har här i karlskoga så e det ju bara en massa stroppar..nu får ja säkert en massa skit...men det e ju bara min mening o min åsikt...och stå där o lyfta en massa saker...ehh ne d e nog inte riktigt min grej...det enda ja skulle kunna tänka mig e att gå o dansa...lr nått liknande...jaja det märks...men det tål att tänkas på....O det e ju tanken som räknas.....HAHAHAHA

Tack älskling för att du ringde och väckte mig innan efter lunchen...hade antagligen inte kunnat sova ikväll annars...Vart jätteglad att få höra din röst...fast det vet du väl redan....;op

Undrans tro om det e ngt bra på tvn ikväll...oj nu skrev ja det ja tänkte me inte meningen...bara en massa strunt...hmmm..dax o sluta o blogga för nu tror ja....

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0