LISEBERG.....

I onsdags så begav vi oss mot Göteborg och Liseberg...Det va jag , Johan, madde och Chris....Vädret var verkligen perfekt...inte för varmt lr för kallt iaf på väg mot göteborg...när vi kom fram så var det pötthett och solen sken som aldrig förr...men men....
Det vart åkband för oss alla...även om Chris var lite tveksam till det men han köpte det ändå....Vi åkte allt o lite till...åkte några flera ggr...asså fy farao va kul det va...man vart ju som barn på nytt...hahahah...det värsta e ju väntetiden...men vill man åka så får man snällt stå o vänta på sin tur....
Höjdpunkten va nog när vi skulle åka parisehjulet.....hahahaha asså va ja skratta åt Chris...stackarn e ju höjdrädd och jag kan lova att stången i mitten har nog aldrig blivit kramad så hårt som den vart då...och tillråga på allt så hade han en keps på sig som det stog "Bad boy"....vilket kanske inte passade han...hahaha...men ja tycker iaf att det va strongt gjort av han....
Tiden gick så himla fort..men den gör ju tydligen det när man har roligt...så efter att ha åkt flumride för 4de gången så bestämde vi oss för att åka hem och då va kl redan 10 på kvällen...o ja kan lova att det kändes i fötterna och bena...fan d kostar att inte vara tränad vill ja lova....
Iaf summan av det hela var att det var en jättemysig dag men måååånga pussar från älskingen...(Chris tutade varje gång vi pussades..vart ett antal hahahah...) jag hoppas verkligen vi kommer att göra om resan nån gång igen....



So long.......



Joey....#1

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅÅ var ni på Liseberg i Onsdags ni med??? Sara J var också de :P & jag ska dit imorgon:P faaan:D haha kram gumman, hör av mej:) saknar dej! puss

2008-08-01 @ 22:01:35
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: christel

Men gud... jag lider med den där stackars Chris.. Gjorde nästan samma sak när jag var på Liseberg i juni...men jag började grina och satt mig på golvet i korgen istället och tvingade personalen att stanna...eller rättare sagt, Fredrik fick göra det.. hahhaha..!! :)

2008-08-04 @ 00:37:26
URL: http://christelsanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0