Jag orkar...

..inge mera snart...aldrig får man vara lycklig och må bra...det är alltid ngt som bekymrar mig lr gör mig osäker...Jag fattar inte varför folk ska hålla på o klanka ner på mig hela tiden va fan har jag gjort för att förtjäna detta??.. jag måste ju tydligen ha gjort ngn där uppe välldigt förbannad som utsätter mig för detta precis hela jävla tiden...Det är inge kul o gå omkring jämt o må dåligt...o fundera på vad jag har gjort för fel..när jag innerst inne vet att jag inte har gjort ngt fel...självförtroendet ligger på minus om man nånsin har haft ngt...man blir nertryckt i skorna hela tiden...Nej det får vara nog snart..jag förtjänar att få må bra iaf om så bara för en dag...så snälla jag ber er....sluta.....för ja orkar inge mer snart...


Kommentarer
Postat av: Elin

men gumman, ja vet hur det är sånt där. Man får vara stark nog för 3 ibland :( men du orkar visst, du är otroligt stark! & man får helt enkelt försöka sluta bry sej om vad andra tycker & tänker. Ala gillar inte mej, men ja skiter i de.

lättare sagt än gjort, ja vet gumman, men tänk på oss som gillar dej otroligt mkt! :)

kramkram<3

2008-08-31 @ 15:46:32
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Cammi

Vet vad du går igenom, vet hur det känns. Man står där alldeles ensam, trots att man är eller var två. Vart tog allt vägen och den lycka man verkligen förtjänar??? Att känna sig sviken och så ensam i allt negativt är inte lätt,men det är tur att de vänner som finns både peppar och ger en massa styrka. För utan dem skulle livet vara ännu svårare... En dag kommer våran tid, då vi varje dag kommer att få vakna upp och känna stöd, omtanke, lycka och trygghet. Ge inte upp vännen... Kram

2008-08-31 @ 16:01:10
Postat av: Elin

Jag visste att han var förlovad:) men inte att de ska ha barn! :)Shit,det trodde man inte:P men va roligt att han är lycklig:) hihi alla får barn, för mej dröjer det nog ngt år eller 2 3 till;) kram

2008-08-31 @ 18:33:50
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0