Helgens bravader...

Helgerna går ju så fort att man knappt hinner med dom...e ju slut innan man ens har börjat fira att helgen kommit..hmmm...Iaf här kommer en liten uppdatering från helgen....

Fredag: Bio och middag....Vi var ett litet gäng som samlades på PLAZA och käkade jättegod mat..(Jag, Älsklingen, Madde, Chris, Högling (?) och hans fru)...innan bion...har nog aldrig ätit godare men dyrare fisk heller för den delen...supergott var det verkligen...älsklingen tog ngn köttbit...kanske inte så intresant men det jag vill ha sagt e att jag tackar min stjärna där uppe att jag inte oxå tog det...för det var alldeles rött innuti...och det är det värsta jag vet...fy farao säger jag bara...nä så genomstekt som det bara kan bli vill ja ha det..haha...Gick vidare till nöjesbutiken och köpte hur mycket godis som helst...mmmm *mumma*


Bion ja...FAN va bra den va..jag e en sån person som inte gillar svenska filmer egentligen..men asså denna film har dom verkigen lyckats med...tror nog att anledningen till det är att det lite okända skådespelare och skådespelerskor (stavas d så?) med...nu e jju inte ja ngn filmkritiker...men det behöver man ju inte vara för att tycka att denna film e bra på den får +++++ 5 plus av mig =O)...

Lördagen: Va i Karlstad stort sett hela dan, hann förbi en sväng ute på Bergvik me...Kvällen skulle ju spenderas hemma hos min syrra o familj för dom skulle ha kräftskiva...Även där va vi ett stort gäng...det blir ju då när vi e så många syskon...Äslklingen va hur dålig som helst så han gick på alvedon för att orka med...=O( men han skötte sig bra iaf hihi ;o)






En riktigt trevlig kväll...måste vi göra om..=O)

Söndagen: En riktigt mästar mys dag vart det...Vi hade ju lämnat bilen hos syrran så vi tog en liten promenad hem till dom för att hämta bilen..lr ja alex o andreas plocka upp oss när vi nästan va framme vilket älsklingen uppskatta då han fortfarande va/e sjuk...=O(...Vi lånade lite filmer..Kollade på en med Viggo Mortensen som hette "Eastern Promises" den va faktiskt riktigt bra...så den får ni hyra o se...Sen vart det Sagan om ringen extended första delen..trodde aldrig att den skulle ta slut...men vi hade lite uppehåll i den..*hihi*...så d blir till att se andra delen imorgon skulle ja tro...

Ja det var väl min helg...Hur var eran helg??

Kramis


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt med kräftskiva. I helgen skall jag äta kräfter. Längtar så! Läste om inlägga som någon hade skrivet till dig som var negativt men antar du tagit bort kommentaren för hittade inte den. Ha en härlig vecka och hälsa familjen.



Kram din Kusin

2008-08-25 @ 20:25:04
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/
Postat av: cassandra

Åh va kul att se alla:)Hoppas allt är bra med dig. Kram Cassandra

2008-08-25 @ 20:58:12
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha..Hottie!

Snacka heta bilder,,,Pussss

2008-08-25 @ 21:24:22
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej igen! Ja. allt är bra med oss. Du gjorde rätt som tog bort den. Håller på och packa min avera väska, skall ha demo efter jobbet i morgon. Men behövde en pause :) så tänket läsa lite bloggar nu :). Kram

2008-08-25 @ 22:07:01
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/
Postat av: Elin

va mysigt ni verkar ha haft det gumman:) kramkram!

2008-08-25 @ 23:19:52
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0