Fredagkväll....

Jahopp så sitter man här helt själv en fredag kväll och jag vill bara säga att det SUGER verkligen.....Älsklingen ska åka till Sthlm och kolla på golf och även spela golf...även om ja aldrig har förstått mig på charmen med golf så får han hållas med det...=O)
Var me älsklingen en gång när han spelade...kan säga att det va ju inte riktigt mig grej..kommer ihåg att jag skulle hjälpa han med bagen..givetsvis tung som hell och sen skulle ja se vart bollarna hamna...men d va ju bara det att jag såg aldrig bollarna komma ner på backen igen...såg bara när dom vart iväg skjutna upp i himmlen..hmmm...dålig syn kallas det..hahahah.....

Kollar på "Hulken" på 5an...ingen töppfilm kanske men men d finns ju inte så mycket annat o titta på...man kanske skulle tänka på att gå o lägga sig snart..ska nämligen upp tidigt imorn....Fy farao säger jag bara, Melwin ska spela fotbollscup i Hallsberg och har samling....KL 07,00 WTF!!!! Kunde dom inte ha tagit en liten senare tid..nej då upp i ottan me er bara...varför ligga o sova länge en lördag när man e ledig...bara onödigt...lr INTE!!!!! Jaja nu har ja iaf inte så mycket val...gött o dra upp Elliot me så tidigt och att vi dessutom måste gå till Nobel där samlingen e kunde inte vara sämre..Elliot HATAR nämligen att gå...Men som ja sa till han att han e ju född med ben o dom ska han ju använda me då eftrsom det finns barn som inte har ben och måste sitta i rullstol..då säger ungen: -Vilken tur för dom att dom slipper o gå....Och ja kan lova att diskutionen var igånge sen..hmmm..ja d e alltid roligt med barn......



När ja skulle hämta Elliot på fritids idag så talade fröken om att han hade ramlat och kanske fått en hjärnskakning..OK..ringer man inte och meddelar d isf??? Iaf han har världens bula i pannan o skrapsår i ansiktet...och inte tog hans otur för dagen slut där inte...Han satt o höll på med några tidiningar och helt plötsligt så säger han: -Mamma hjälp mig jag blöder...och så kommer han springandes mot mig, antagligen så har han skurit sig på ett blad så vi går in på toan så att han får tvätta fingret och ja kan lova att vi detta laget e han helt hysterisk och så säger han: -Nu kan ja ju dö om allt blod rinner ut ifrån fingret....Ja det är då man undrar vart barn får allt ifrån...Men men mycket ska man väl höra innan örona trillar av antar jag...



Inge kul o vara själv hela helgen utan älsklingen =O(...Men d e väl så d e när man bor i 2 olika städer o at ja dessutom har barn..går ju inte o flänga med dom hur mycket som helst...
Nä nu blir det soffan o en påse godis....

Imorgon e en annan dag.......

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha.. Jag dör... Så söt han är lill killen... Sitter här och skattar och kan verligen se Elliots panik.. Godingen..

Hoppas allt är bra med godig nr 1, (inte du) Haha..



Eller ja, Allt bra föresten? men säger bara SÄGA UPP DIG???? Hmm.. Tell meee..



Men vi ses ju på kräftskivan om inte tidigare... Kan ju vara kul att ses till veckan om du kan annars..



Pusss...

2008-08-15 @ 22:33:19
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Elin

HIHI:) Tack, jag vet ju vad du menar :) tack så glad ja blir :D japp ja ringer dej imorgon efter jag varit på vulkanmarken med la familia:D ska bli skitkul & se s...tusen kramar

2008-08-15 @ 23:13:47
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha, va gullig kille=)

Hoppas allt löser sej för dej med uppsägning osv, ingen ska ju gå runt att må dåligt!

Ang design så fattar man bara man tar sej tid och får anstränga sej, ja kunde inte heller förut=)



Ha en bra helg! kraam

2008-08-16 @ 10:13:56
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Simone

Men gud vad hände ;S ?

2008-08-16 @ 12:18:08
URL: http://muchi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ooo.. Fin sida..

I morn blir jag med hem till dig med Linda och snackar skit.. Hihi..

Puss...

2008-08-16 @ 17:56:46
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Karin

Va fin designen blev =)

Stackars liten.

samling 7, krake.

Ha d bäst =)

Kram

2008-08-16 @ 20:54:53
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0