Anniversary.....

Den 19 mars bestämde vi oss...efter att ha träffats i några veckor så insåg vi att det fanns ngt där...så idag firar älsklingen och jag ett litet jubileum...5 månader =O)


Första kortet på oss....

Du är handen
som passar handsken
Du är nallen som man vill krama
Du är den som alltid finns där
när man behöver dej
Du är den som vet fast
inga ord blir sagda
Du är den jag vill ta med mig
på en öde ö
Du är den som stöttar mig
när jag håller på att ramla
Du är den som får mig att sova sött
O det bästa av allt du är bara min....

Tycker om dig mer o mer för varje dag älskling.....mera #3 men det vet du ju redan......

Puss älskling....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ooo... Grattis..

A och jag har 8 år och 1 månad i dag... Haha..

Kram Kram...

2008-08-19 @ 13:38:29
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis grattis:o)

2008-08-19 @ 14:12:04
Postat av: Cammi

Lyckliga er...

2008-08-19 @ 21:21:23
Postat av: Joey

Hej Gumman!

Borde varit hos dig idag och behandlat dig som en drottning... ;)

Får fira imorgonkväll med mys i massor



Stor puss

2008-08-19 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0