Mys mys o mys

Ligger hemma i älsklingens soffa i hans morgonrock o kollar när älsklingen spelar tvspel inte min favoritsyssla kanske men ja låter han hållas eftersom ja ska se på melodifestivalen ikväll o ja vet att d inte direkt hans favvosyssla så d gäller o kompromissa :). Har förövrigt jobbat 10-15 idag o d gick så dåligt...vi e några som sitter på ett guldprojekt enl våra chefer men frågar ni mig så e min mening att d bara e kattguld...alltså helt värdelöst...d e iaf tur att man har garantilön o bra arbetskamrater :), mycke roligt får man höra o många av dom talar ungefär som Roland i "Torsk på Tallin" med viss övendrivenhet men ja har riktigt kul på jobbet iaf :). Efter jobbe så kom älsklingen o hämta mig, (har lite pli på han) o vi åka o äta på nån libanesisk restaurang på norrstrand...riktigt gott *mumma*...åkte hem efter o nu ligger ja ju som sagt i soffan o kollar på älsklingen i sitt tvspelande o nu verkar d som om att han har klarat hela spelet...Jahopp nu e d nog dax för lite mys...ha en trevlig kväll alla nu vi ni tänkas göra....puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0