Tankar...o lite allt möjligt...

Torsdag idag igen då...skönt bara en dag kvar innan ja ska åka hem...Ska bli skönt o komma hem o träffa barna igen :). Undrans tro vad vi ska hitta på i helgen då...hmm...hoppas att det kommer att vara fint väder så att vi kan vara ute...det blir iaf ingen utgång för min del...Fan ibland så funderar ja på vad d e som får en att göra vissa saker, vad som får en o ta en massa skit hela tin för det e ju inte direkt som så att man mår bättre av det o det gäller ju i alla sammanhang i livet, på jobbet, i relationer o bland familj o vänner...Ja e verkligen expert att ta åt mig hela tiden vet inte varför men antagligen för att ja e en känslig person men fan ja måste tuffa till mig o inte låta alla köra över mig...jädrans lätt o ändra på sig då...jaja men försöka duger ju o d kan ju inte bli sämre än va d redan d...Jag har ett tag funderat på min framtid, vad som kommer o ske o så...en sak e iaf säker, ja ska säga upp min lgh o ta en större lgh i kga så mina planer ja en gång hade att hitta en lgh i karlstad dom struntar ja i utan ja kommer o bli kvar i kära gamla charleswood :). Så d e iaf ett beslut som ja gjort nu bara ett antal till beslut till som måste göras. Jaja känns bara som en massa strunt kommer nu så d e bäst o sluta medan ja kan ;).

Kommentarer
Postat av: Elin

gumman, du kan ju flytta till mig & lkpg, jädrar va vi skulle hänga hela tiden;) hihi underbart!

Ja vet gumman, du är för snäll många ggr, brukade jag också vara förr, men man får helt enkelt ta tag i det och inte låta småsaker man stör sej på eller när människor kör över en gå förbi.... lättare sagt än gjort jag vet, men åh så bra man mår när man stått upp för sig själv! skönt att du iaf blir kvar i kga, jag ska verkligen anstränga mig för att vi ska ses mer, har inte varit så bra på det :/ förlåt för det. kram gumman, återigen , har ju skrivit några kommentarer,,..hehe saknar dej.

2009-04-23 @ 09:39:50
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0