Kl 22.48

Klockan är inte så mycket fast ändå ligger ja i sängen, e trött som bara den för att ja sov rätt så dåligt inatt...Det gick sisådär på jobbet idag motivationen infann sig aldrig riktigt tur att det e så bra kolleger :) som gör att man kämpar på. Åka ju hem till kga efter jobbet o mötte barna lika gott att alltid träffa dom när ja varit borta ifrån dom en vecka...Vi hade bestämt en riktig myskväll med mcd, godis, tv-tittande o en massa mys, Elliot min minsta kom o fråga mig 10 minuter innan han somna när myset skulle vara...försökte att förklara för han att vi mös ju för fullt..."aha" va det enda ja fick tillbaka. Har ju redan som sagt lagt mig o ja har båda mina juveler här bredvid mig...kände att ja ville ha dom nära mig inatt...även fast att ja åker på både en o två smällar varje natt av antingen en armbåge lr ett ben...hmm...Men mysigt e d iaf o vakna upp :) Nä nu har nog john blund kastat sömnsalt så att det räcker...Godnatt till er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0