Livrädd....

...mmm det var jag verkligen när jag skulle gå o lägga mig igår....Jag ska förklara varför...

Jag e ju en stor "fan" av "Det okända", "Osaliga andar" och alla sånna program som går på tvn...försöker att inte missa ngt program alls och går det repriser så kollar jag ju givetsvis på dom me fast att jag redan sett dom en gång förrut...men iaf..igår så väsnades det en massa i ena hörnet av rummet där dörren till hallen är...jag har alltid den stängd eftersom jag inte vill höra en massa konstiga ljud ifrån hallen....jag vet...ja e fjompig men ändå...så jag tar fram mobilen och tar kort in i hörnet...jag höll på o dö när jag fick re resultatet...en massa runda ringar...ni som kollar vet vad ja menar "orber" lr vad det kallas för...och en ljusprick....WTF..i ett mörkt rum hur fan kan kameran ta fram en ljusprick...ja vart så jävla rädd att ja trodde hjärtat skulle hoppa ur halsgropen....Nu vet ja ju att det finns många som absolut inte tror på detta och säger att det måste vara ngt med kameran...visst det kanske det är men dom ljuden som jag hörde...kom fan inte från varken barna, kameran lr grannarna...nä så nu blir det till att sova med tänd lampa ett par dar...jag vet 31 år och 2 barnsmorsa livrädd för lite ljud..men så e d...

   
   
XoXo

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha men det är ju dammpartiklar som blir sådär Annso:)

2008-10-02 @ 17:31:10
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Elin

jag vet vad du menar gumman, jag tror faktiskt precis som du på orber & andar & liknande, sm du vet ...uschiii.

måste få se bilden sen. kram!

2008-10-02 @ 19:06:24
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0