Låtsas sambo...

Har ju varit dålig på att inte uppdatera på ett par dar men det beror på att jag har varit några dar i Karlstad och varit låtsas sambo (låtsas=ibland) och älskling har inte satt igång datorn...(han har lösenord o grejer) och sen så vill ja inte stöta på ngt som jag inte vill se...ja ni fattar nog vad ja menar...hahah.....Men en liten redogörelse kommer ändå...om minnet e med mig.....

Söndag; Åkte till älsklingen efter att barna blivit hämtade av sin pappa...lite stressigt var det för deras far är tidsoptimist vilket jag inte alltid uppskattar men tänker ja efter så den enda gången han e d är när barna ska hämtas...säger man att han ska komma kl 15 så kommer han minst 2 timmar senare och givetsvis med en förklaring som han säkerligen har tänkt ut bra länge (han e ju kille).....men iaf jag kom på bussen utsatt tid...Fick gå av vid Kronoparken..älsklingen tyckte att vi sparade 5 minuter då eftersom han hade snurrat runt i Karlstad ett antal timmar på div ärenden...Kvällen spenderades iaf med mycke mys och tv-tittande.....

Måndag; Vaknade just innan sju av älsklingens mobil...dags för han o kliva upp..gött att ja får sova vidare tänkte ja MEN kom på rätt så snabbt att jag hade ju oxå planer...lr  jag skulle med Madde och hjälpa henne med hennes kommande bröllop, så vi hade lite att pyssla med på förmiddan innan barna skulle hämtas på dagis, det hanns med bla; frukost på Lundbergs (tror ja d hette) tjejen i kassan hade tydligen vart sjuk när det var charmkurs lr så kanske hon inte fått sig ngt under helgen...ehh nej det dära va slag under bältet..hahah...men men.. va även och beställde bröllopstårta...Och ja trodde ja skulle få ett litet psykbryt på konditorn....asså så träligt hon tala...man skulle kunna tro att vi va några jävla bebisar som kom i o beställde tårtan för nog fan va d bebisspråk hon låg inne me..hmmmm...hann även med fotografen innan färden hemmåt mot dagis var ett faktum...Jag hade ju även sagt att ja skulle städa hos älsklingen så det vart prio 1 när ja kom hem...lr städa o städa ja plockade ordning och dammsög för d fanns ju inte så mycke städsaker hemma...får nog ta en tripp till affären och köpa saker så det kan bli riktigt snyggt där hemma =O) vilket jag hoppas uppskattas.... "Hemmafru" som jag va lr e..kan defineras hur man vill...(finns hopp för mig) så hade jag maten färdig när älsklingen kom hem...tänk att få komma hem till ett dukat matbord...hmmm... d e lyx d =O) Men älsklingen är värd det efter en sån lång arbetsdag som han ligger inne me...Vi tog d lugnt på kvällen gjorde inge speciellt som vi inte gjort tidigare...

Onsdag; Dagen hade kunnat börja bättre...men ibland så blir det inte som man tänkt sig...men men allt e super nu..=O) En dag full med planer med Madde denna me....Fixade brudbukett i Molkom i en blommbutik som hör och häpna...JAG hittade till..haha..men saningen e den att jag o älsklingen hade varit inne o snurrat i Molkom förra helgen efter en pizzeria o då såga ja den..hahah...Madde vart ju nöjd iaf....Jag hann även med att vara barnvakt åt lilltjejerna Becka o Bella eftersom Madde o Christian skulle iväg på thaimassage....Thaimassage ja...tog ju en sån i Thailand men jag gjorde det enbart för att älsklingen inte ville ligga där själv o bli masserad eftersom det oftast slutar med "happy ending" om man e kille o älsklingen hade ett litet hemskt minne ifrån Kho Samui när han tog massage där helt själv (han fick nämligen frågan om han ville ha happy ending)... men inte fan fick vi ligga i samma rum ändå..och den dära massagen (min) var mer obehaglig än att det var skönt...det gjorde såå jävla ont så det var första OCH sista gången jag tog thaimassage.. men iaf tillbaks till igår tog några bilder på tjejerna när vi va ute o lekte i sandlådan....

   
Fick även igår ett riktigt mysigt sms från älsklingen som började: "Hej sexigast i världen!......." men vad som stog sen e och förblir privat...men jag kan säga att sånt vill jag ha mer av med andra ord....ME LIKE!!!!!!

Jao så idag då...nu e man hemma i Charleswood igen( o inte låtsas sambo längre...undrans tro när man kommer att bli sambo på riktigt...dröjer nog men tanken finns ju faktiskt) eftersom jag ska ha barna idag. Men åker tillbaka imorn kväll till älsklingen.....Måste bara visa vad jag vaknade till imorse.....snacka om fridfullt.....



Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lill Syrran..

Ooo.. Händelserik vecka.. Hihi..

Ja, du blir med i morn eller? Körde ju en tjuvstart på stan med Millan...=) Hoppas allt är bra med er.. Ha de topp.. Kram Kram..

2008-05-21 @ 17:06:59
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0