Godmorgon....

Jaha så vaknade man upp till ännu en solig dag hoppas att det håller i sig så här nu ett tag...men d e väl antagligen bara önsketänkande....När ja gick iväg till dagis resp skolan med barna idag så hade vi en liten konversation...Jag berättade att idag när dom kommit hem så ska vi till McD med Sofia och Nicko och båda barna säger då...men Stellen då ska han inte med...och tyvärr då så har det tagit slut mellan dom så jag säger..: - Nej det är slut emellan dom så Stellan följer inte med... Så säger Melwin: -Varför är det slut mellan dom....e dom osams?.. Jag har ju sagt till barna att man är osams om man inte är tillsammans längre...Jag säger då: - Ja det är dom.... Melwin säger då: - Jaha vad synd....Så går det en liten stund o så säger Elliot som varit tyst under hela tiden...- Nej mamma jag tror att man måste vara snäll mot tjejen...typ som Johan....Hahaha...så Elliot på 6 år kommer på att man måste vara snäll mot tjejen så som Johan är mot mig och så säger han: - Jag ska vara som Johan är mot dig mot mina tjejer mamma....Tur iaf att dom fattar att man måste vara snälla mot sina tjejer....

Idag är det tvätt på schemat...trodde först att hissen var trasig, för barna och ja fick ta trapperna imorse..iaf så kändes d inte allt för upphetsande att gå i en spiraltrappa från 5e våningen med en överfull tvättkorg men som ett under så lyssnade han där uppe på mig så hissen funkade igen när jag komm tillbaka...WIIIEE...

Annars blir d nog rätt lugnt...hade tänkt gå o sola en sväng nu på förmiddan medans jag väntar på att tvättenska bli kvar...men får se hur det blir med det...har ju kommit in i nån slags lathet...orkar tyvärr inte göra allt för mycket...men d går snart över hoppas ja...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Joey

Hihi.... nästan så man saknar Mr. Uppförsbacke och Mr. Rune! Va sött! Du får hälsa dom så mycket från mig

Kraaam

2008-05-29 @ 08:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0