Gårdagen 17 maj...

Igår så fylla lillebror 21år och vi var ju givetsvis hemma hos han o fia för att fira han...Johan, jag o barna hade i nästan i 1 timma gått omkring på Svenska hem och funderat på vad vi skulle köpa och så kom ja på den briljanta iden...LJUS...våran familj älskar ljus av alla dess slag...spelar ingen roll vilken högtid det är så nog fan så köper vi ALLTID ljus...Men det är ju så fint visserligen så vi plockade ihop lite ljus och ljusfat och en massa olka sten så får dom själv välja hur dom vill ha det sen när dom flyttar till huset. Det är teamwork d älskling..;o)
Alex o Linda med familjer hade köpt en kaffebryggare till han, för det han har nu en perkulator och den funkade tydligen lite hur den ville så han vart helnöjd....Vi var rätt många i deras lilla 2a så det var ju livat vill ja mena..stackars älsklingen som inte e van vid detta men det e ju bäst att han lär sig nu ...hahaha...
Älsklingen åkte sen hem, han hade det obligatoriska fredagsmyset..fast det var ju lördag men same same but different..hihi..och så skulle det ju planeras det stundade bröllopet mellan M & C...ska bli riktigt kul faktiskt...=O)...
Kvällen så hade jag, Elisabeth, Stellan och Fia samlats för lite festande (skulle ju inte ha gått ut men men nu  vart det så ändå)...fan man fyller ju bara en gång per ju så när det väl händer så ska det ju firas ordentligt...fast jag var lugn..har ju fått dille på White Russian så det dracks några sånna och jag fick självklart bra betyg av lillebror..hmm..bartender kanske vore ett jobb för mig...hahha...lr NOT!!! Iaf så slutade det med att Jocke och hans kompisar kom med så vi vart ett litet gäng det var riktigt kul.

 Jag o mina kära bröder   Elisabeth, jag och Fia

Så grattis än en gång lillebror..

Puss o Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0