Torsdag....

Wiiee äntligen e d snart helg...ska bli så skönt och sen så har jag 2 veckors semester...Ska bara umgås med barna och älsklingen...kanske städa nån dag me...men men dammråtterna väntar säkert på mig =O) Visste ja d blir ju en tur till mormor i Kristianstad me och sen så ska nog älsklingen o jag åka till Göteborg o gå på liseberg o bara mysa =O)....

Ska snart bege min in till Karlstad...My secret project går riktigt bra...om jag får säga det själv, hoppas bara att allt d praktiskta ska lösa sig så småningom men d gör det ju alltisd förr lr senare...

Förresten man kan vinna en ny blogg design om man går in på http://mammamuuu.blogg.se/ så gå in och anmäl er så vinner ni en fin fin blogg...

ha en trevlig dag.....

Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Det fungerar precis lika bra! :)

Just nu är det bara du och en till tävlanden så än så länge ser det ljust ut hehe



Vad roligt med Liseberg! Jag brukar åka dit enbart för att spela på alla chokladhjulen.

2008-07-10 @ 11:28:47
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0