Äntligen helg....

Usch gårdagen var ingen bra dag.....allt bara vart fel...

Vaknade av att det spöregnade som bara den kul jul....lr NOT!!!! Men älsklingen va snäll och skjutsade mig till bussen....hela dagen spenderades i karlstad med mitt lilla projekt...vilket gick jättedåligt men jag va ju inte sämst iaf.....
Älsklingen skulle spela poker på kvällen så jag fick vara hemma helt själv det va gött d me med tanke på att jag var jättetrött och mådde riktigt illa och stans huvudvärk....men än en gång....DET KOSTAR ATT LIGGA PÅ TOPP!!!!!! Kollade faktiskt på en bra film igår på 1an tror jag att det va..."Unfaithful" hette den, handlade om en liten familj där mamman i familjen var otrogen och när pappan fick reda på det så dödade han killen.....jag e ju inte världsbäst och förklara saker vilket märks här hahahah..men iaf summan av kardemumma e att den va riktigt bra.....men SÅÅÅÅÅÅ deprimerande kanske inte världens bästa film att kolla på när man mår lite dåligt......

Men förresten på tal om film...Älsklingen och jag kollade på en superbrafilm i torsdags..."Things we lost in the fire" med Halle Berry och Benicio Del Toro...den va riktigt bra...till o med älsklingen tyckte det.....=O) så den kan jag verkligen rekomendera...tänker inte försöka mig på att recensera den förutom att säga att  säga kort och gott att den var skitbra!!!!

Idag är det ju lördag och jag vaknade upp med världens bästa älskling...jag säger bara..mm mm mmm mm....darling you know what I mean...=OP

Nä nu ska jag nog göra lite nytta tror jag....lr nej d e ju helg....

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Tycker båda filmerna e helt ok!

Hoppas du får en fin fin helg!

Kram K

2008-07-12 @ 11:12:19
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0