Våran dag....

En rätt lugn dag idag faktiskt...Ja och barna va på bio, "Madagascar 2"...den va väl sisådär..men barna gilla den iaf...men nu ser ja fram emot "Ice Age 3"...dom andra 2 e ju riktigt roliga...hahaha....
På kvällen nu så har Cammi vart här...vi har spelat spel med barna..mitt lag...det bästa givetsvis bestående av mig o Elliot vann ju...vi e fan bäst...hahaha...vi hann ner o köpa pizza me...mums...b'äst o passa på nu medans jag får äta skräpmat...börjar ju camebridgekuren igen på söndag..så ja e snygg o smärt tills älsklingen kommer hem...hahah...Bonde söker fru var ju prio..va ju bara tvungen o se hur det hade gått för alla...kans einte ngn skräll att Emma och Magnus va dom enda som höll ihopa än...Sen vart det "Brudens bäste vän"...en riktig tjejfilm...den lyckades ja bra me..hehe...Så nu ska ja inta älsklingens favvoposition dvs kura ihopa mig i sängen och kolla på "mamma Mia"...Fick ett mysigt mess från han i dag iaf..kan ju säga att det gjorde min kväll...

Så hunny......Saknar dig som fan älskling...men det vet du ju redan...pusspusspuss....

Förresten..Melwin fick ju en mobil i julklapp...kan ju säga som så här att han har sovit med den hela natten, burit omkring på den och öppnat den för att se om ngn sk ngt mess lr ringt...men det har varit tyst hela dagen..tills han gick in på sin MSN nu på tidiga kvällen och lämnade ut sitt nr till några tjejer..asså telefonen har ringt konstant...killen e 8 år och redan populär..de mammas pöjk d..hahahahaha. Det va tydligen ngn utav tjejerna som frågade chans på han me..och han svarade ja tills jag påminde han om att han har ju redan en tjej...då gjorde han slut med den andra tjejen..hahha...och både cammi o ja förökte förklara för han att så gör man ju inte..och då säger ungen: "Men mamma jag kan ju inte säga att jag redan har tjej för då sårar jag ju henne"...både ja o cammi titta på varann o börja skratta..hahaha...nu kan man ju förstå hur killar verkligen tycker och tänker...hahah

Nä nu skriker sängen efter mig och filmen e laddad...

Sov gott alla där ute....

Puss o kram...

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja du de börjar tidigt... :-)

2008-12-28 @ 12:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0