Snart nytt år....


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajamensan! Hunny you know what I mean =oP
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej eftersom jag bara hade ett och det gick i stöpet när en viss person åkte utomlands....
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, jenny fick en liten Jack
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Lite mera resor...
5. Vad var din största framgång 2008? När jag sa upp mig från TC..det bästa ja någonsin gjort...
6. Vad spenderade du mest pengar på? Alldeles för många onyttiga saker...
7. Vad önskar du att du gjort mer? Rest samt tänkt lite mera på mig själv ist för andra....
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig och grubblat. Men å andra sidan ligger det bara i min natur att grubbla. Det är nog precis lika bra som dåligt, tror jag :)
9. Hur tillbringar du nyår? Har inte bestämt mig än om det blir; Karlstad, Kristinehamn lr bara vara hemma....
10. Vem saknade du? Mormor
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Njae, inte direkt.. kanske att jag själv inte tog tag i vissa situationer långt tidigare, men jag vet samtidigt att jag inte var rätt person att göra det. Det blev som det blev och allt löste sig ju finfint ändå :)
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Första eftersom jag träffade min älskling då...
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Det kan inte bli annat än bra om man ska gå på det man vet nu :)

Kommentarer
Postat av: cassandra

snor listan avdig;) Gott nytt år! Kramar

2008-12-30 @ 20:32:56
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0