PIP...

Helgen som var nu så var det "PIP" lr "putte i parken" (som det även heter) här i Karlskoga...Fick lite Arvika festivalen känsla en massa konstigt folk som man aldrig sett förr....
Jag själv va ju inte där för det första så var det en massa artister som jag aldrig ens hört namnet på och för det andra så tyckte jag att det var för dyrt och sen så för det tredje så var ju barna hemma =O), så vi hade en liten egen lösning på det hela =O) jag, barna, Cammi och hennes potenciella (hur det nu stavas) kille Henrik (vilken jag för övrigt vill kalla Fredrik...kan kanske bero lite på att han e lite lik Fredrik Ljugberg) bestämde oss för att vi skulle ha en liten picknick på stora grässlätten nästan utanför festivalområdet...Vi hade; pizza, öl, cider, godis, chips o godis att duka upp...det var jättemysigt och jättetrevligt...älsklingen saknades ju dock men ändå...Vi satt på våran lilla filt ett bra tag tills solen gick ner...Bella kom även förbi med o söla lite o visa sin nya snygga tatuering (vill me ha) men det räcker med mina 7...skulle antagligen se ut som en julgran om ja skulle göra några fler...men ja kanske ska bygga på den på sidan...lr fast d e ju en annan historia...tilbaka till PIP...

Barna fick även sina veckopengar att gå o köpa ngt gott för, dom fick dubbelt med veckopeng tom...Camilla gav dom oxå pengar...iaf så barna gick iväg till nöjesbutiken och kom tillbaka en bra stund senare...antar att det finns mycke o välja mellan =O) Melwin hade köpt en godispåse...men Elliot....ungen hade köpt chokladcigaretter...inte bara ett paket utan TVÅ!!!! Och så säger han:
-Mamma jag köpte 2 st ciggpaket......Jag bara e whatt!!??!! Ungen e 6 år och säger att han köpt cigg visserligen chokladcigaretter men ändå....ja kan lova att han gick med en chokladcigarett i munnen hela kvällen och så fort den va slut så sa han...: -Mamma kan jag få en cigg till......

Tyvärr så tog vi bara 2 st kort.....

  camilla och Henrik        Melwin, jag och Elliot...med ciggen..=O)

Ja det var väl lite om våran fredagskväll med PIP

Annso

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt med picknick=) vet du, när man inte känner igen alla band har man blivit gammal (har jag hört) kände inte heller igen alla ;)

2008-08-03 @ 19:51:10
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0