Våran 1års dag....

Älsklingen o ja har 2 st dagar som vi firar...Först den,  27 februari xom vi träfades första gången och så har vI den 19 mars då vi bestämde oss för att va tillsammans....Vi firade dock dagen 2 dar i förväg eftersom älsklingen skulle åka til New York den 19 mars...lägligt va??!!!  Lr inte!!! men men nu fanns det ju inte så mycket att göra nått åt det...

Iaf vi var på Habibi en libanesisk resturang här i Karlstad...hur gottttt som helst...Kommer ihåg att vi va på denna resturang ibörjan när vi träffades o om ja inte missminner mig helt fel så åt ja inte lika mycket då eftersom ja e lite petig med mat..hahah..lrhur älskling....men nu så åt ja som aldrig förr och det va än en gång jättegott =O)...O maten verkade ju heller aldrig ta slut kom in i 2 om gångar....Det värsta e att det inte ser så mycket ut..men fan så fel man har...



Efter våran middag så var det bio tajm..."The Wrestler" ....en film som vi båda ville se..vi brukar faktiskt vara rätt så eniga när det gäller biofilmerna vi vill se =O)..Och popcorn skulle ja ju promt ha det tillhör ju liksom...så Annso slår på stort och tar en Hollywood++, 2 stora drickor en en megastor popcorn som ja lovade att äta upp, tyvärr så ville ögonen äta mer än vad magen ville för skålen va fortfarnde full med popcorn när bion va slut...att ja aldrig lär mig...hahah....
Filmen va faktist bra MEN sluta lite konstigt...Och på nått sätt så kändes det som om att filmen var filmad för hur länge sen...Ja ni som sett den vet nog va jag menar....O ni andra som inte set den..gå o se..den e sevärd....



Eftersom bion började kl 21.30 så va det inte så mycket med tid över när vi kom hem så d blev sängen med en gång...men hur mysigt e inte det då att ligga sked en hel natt....Han e för go min kille..han kan bara han vill..heheh...Ja det var vårat firande av våran 1årsdag..hur mysigt som helst...



Tack älskling för en supermysig date...tycker om dig mest..puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh :) Grattis på er till 1 år :D wieeee :) Gumman, i helgen kommer jag till Kga, jag hoppas att vi kan ha tid att ses en kort sväng??? kramkram!

2009-03-24 @ 16:23:34
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0