Veckan som varit.....

Japp...dålig uppdatering har det vart denna vecka...men det beror på att jag inte orka ta med datorn till älsklingen....Men men...Jag har iaf haft en helt underbar vecka...visserligen en massa jobb men vi hann med SM-Finalen i hockey i onsdags och idag så va vi på trav och bara myste...så mysigt...vi hann även o ta en mjukglass o bara sitta o götta oss i solen idag innanjag skulle åka hem till KGA...Fan jag har sån ångest varje gång jag ska åka hem...vet inte varför men det kan kanske ha att göra med att jag vet att det är en vecka tills nästa gång jag träffar älsklingen...visst är det skönt att komma hem och träffa barna och så men jag saknar närheten i soffan med älsklingen  för att inte tala om hur gött det e o bara ligga sked om hela nätterna igenom...jaja men en veck agår ju fort och jag får ju en massa kvalitetstid med barna denna vecka =O)...

Imorgon så ska ja hem till lillasyster Linda med familj...Alex, Andreas & Tyra, Stellan & Fia ska oxå med ska bli riktigt kul att träffa alla igen eftersom det var ett tag sen...synd bara att älsklingen inte kunde förlja med...men det blir ju så när man bor i olika städer...men förhoppningsvis så kommer det väl att lösa sig nån gång i framtiden...

Vill bara önska alla en riktigt GLAD PÅSK iaf.....

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0