Onsdag....

Jahopp så sitter man här i soffan igen då...Jag ju jobbat idag  och lämnade barna hemma själva en stund...o va händer...jo Melwin ringer helt hysterisk o säger han blöder från ögat som bara den...ehhh what...känner paniken stiga...o d finns ju inget ja kan göra medans ja sitter på bussen...så ja försöker att lugna honom o säga att ja kommer hem snart...väl hemma så kommer barna o möter mig i dörren o visst han blöder lite, e lite blå o svullen men inte värre än så...Men ändå man blir ju livrädd så fort det händer barna ngt....

På tal om jobbet...ja kommer nog att trivas riktigt bra...iaf dom första veckorna...hahah...jag blir rätt så fort rastlös och vill göra ngt annat...så d ska bli spännande o se hur länge jag kommer att vara kvar där...Men en sak va fan i mig KATASTROF...jag kunde ju ha varit morsa till alla dom som gick i min utbildningsgrupp...den äldsta va född 91 lr ja förutom utbildaren som va född 89..säger bara OMFG!!!! Jaja....man måste ju vara äldst nånstans hehehe...

Jag har ju sökt en massa andra jobb me...ett hoppas jag ju på att få...MEN....det kommer att bli riktiga förändringar då om jag skulle få det pga att man ligger bort i 14 dagar då och sen ledig i 14...Jag har ju inte bara mig själv att tänka på isf men om det skulle bli så..så får jag ta ställning till det då....Bara att hålla tummarna =O)....

Annars så händer d inte så mycket just nu...ska väl försöka o komma i säng tidigt idag...lättare sagt än gjort..och va ja har hört så är det tanken som räknas...Imorgon så blir det en sväng till solariet och ev en lunch med Camilla efter...Ja det var väl alles....

Trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra och Tyra

Hallå!

Ville bara säga Trevlig helg!

Då får du bli the BOSS på jobbet då! Haha!

Ha de topp, sis...

Puss...

2009-04-04 @ 08:23:00
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Elin

Å fy vad orolig du måste blivit som sagt :S rena paniken ju...tur att det inte va sååå farligt som det lät...men iallafall :/

Åh spännande med jobb , hoppas du får det du vill ha! det nya jobbet verkar ju bra., haha oldest in the bunch, säger som din syrra ovan, då blir du bossen då;) GREAT! kramkram & puss :)

2009-04-04 @ 23:36:55
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0