Torsdag den 2:a oktober

Idag har jag bara tagit det lugnt...Har varit hemma från jobbet pga migrän..usch inge roligt alls..så det har varit soffläge på mig hela dan...men som tur e så börjar det kännas bättre i huvet...får se hur det känns imorn...MEN ja ska iaf iväg till jobbet då...

Imorgon så har syrran tjejkväll med singstar..har dock inte bestämt mig ännu...vill faktiskt åka till älsklingen o mysa me eftersom han ska jobba o ut på lördag så kommer vi inte att träffas förrens på söndag...men å andra sidan så får vi ju sakna varann lite...men d hade vart mysigt o sova ihopa iaf...Fast vi kommer ju att få hela veckan på oss o mysa annars då jag "bor" hos han när jag jobbar i karlstad och e barnledig...så kan ja lova att det blir mys delux =O)....

Får se om det är några konstig ljud när ja ska sova inatt...*hoppas inte* för då blir det till o sova med tänd lampa igen...inge bra sover ju lite dåligt då...

Va inne på makemebabies.com innan..hahah...dom gör bebisar till en...haha...iaf hur ens framtida barn kommer att se ut...så jag var ju bara tvungen att kolla om älsklingen o ja skulle få babies nån gång hur dom/den skulle se ut....

 

Visst e dom söta =O).....Men om vi skulle få barn så skulle dom va ännu sötare...men nu vet vi ju båda att det blir ju inga barn i ansiktet...lr hur älskling??!!!  HAHAHAHA

Nä nu blir det dax att kolla vem som åker ur IDOL....

Godnatt alla....

Kommentarer
Postat av: Linda

Vart jobbar du i karlstad?

2008-10-03 @ 19:48:13
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Fia

HAHA, Jag gick in på makemebabies och provade, hahahaha.. Fan vilka fula ungar!!!!! :P

2008-10-11 @ 20:48:24
URL: http://fiakarppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0