Lördags fika med mina älskade syskon =O)

Jag o mina systrar bestämde att vi skulle ta en fika med alla syskonbarn hemma hos Alex på eftermiddan...Vi träffas ju inte alla så himla ofta så vi passade på nu...och det visade sig att Stellan o Fia oxå kom upp med deras hund Hector...kan ju säga att jag fick stans chock när ja såg hunden...kan oxå tillägga att dom flesta av oss som va där va livrädda för Hector när han va liten...nu va han inte liten längre ...han va ju hur stor som helst...och större blir han säkert me....men nu va han inte alls lika "galen" som när han va en liten valp...utan han låg snällt i hallen o kollade på oss hela tiden och väntade säkert på att vi skulle be han komma in i vardagsrummet...men nu var det ju några av barna som va rädd för han...Jag tog bilder me...men jag kan ju tyvärr inte med kameran i telefonen..min telefon e helt trasig så jag har lånat älsklingens telefon...

                       

Lite kort...lite suddiga men va fan man ser ju att det e vi =O)....

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ooo.. Heta bilder..

Vilket fint inlägg om dina tankar!

Andreas oc jag pratde om det förut, alltså om dig.. Och vet du vad A sa!??

Vad är problemet? Annso har ju så fina barn.. Så han skulle aldrig ta dom som ett problem, även om han hade varit barnlös hade han uppskattat grabbarna till tusen.. Så what the fuck, ska vi dela på han eller? Haha..



Tänkte vi kanske skulle ses ngn dag igen.. Så kul att verkligen se alla, !



Ha de topp.. Grubbla inte vidare, ta var dag som den kommer, visa bara vad du går för och var stolt över vilka fina barn du har uppfostrat!



VAR STOLT! Det är jag över dig!



Puss.. Älskar dig!

2008-10-26 @ 18:45:43
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: bella ♥

Fan sicken söt hund!

2008-10-27 @ 13:05:23
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Kikar in.. Mysig syskonträff ni såg ut att ha!

2008-11-02 @ 23:56:24
URL: http://idamaajaakkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0