DSR AWARDS I STOCKHOLM

Dagen började supertidigt...klockan ringde kl 05,15...fatta en lördagsmorgon...ingen töpptid att gå upp då..men iaf jag hade ju inte så mycket val...Johan sov här och skjutsade in mig till karlstad eftersom tåget skulle gå kl 07,15..."Jag är verkligen tacksam att  du skjutsade in mig Johan" ....Iaf...dom flesta var på plats på tågstationen, vi visste ju inte så mycket om vad som skulle hända förutom att vi skulle till Sthlm och ut till Bosön där vi skulle på konferans och även övernatta där, själva middan, prisutdelningen och partyt efter visste vi inte vart det var eftersom det var hemligt....Men iaf konferansen var väl lite långtråkig....men farao vill veta "Tele2 i siffror" och en massa annat...Men efter första pausen så kom det en kille som heter Per Lange och höll insperationsföreläsning..asså fan va bra han va =O)...konferansen vart inte alls tråkig längre utan riktigt rolig och det tror jag att alla tyckte...Konferansen höll på i ca 3 timmar och efter så fick vi 2 timmar fritt att göra iordning oss...kan ju säga som så att ordningen på rummen var ju sisådär..jag skulle tex sova med några från Appco i Helsingborg som jag aldrig hade träffat...kul va...men vi tjejer på jobbet gjorde en annan lösning, vi sköt ihopa sängarna och så va vi 3 st som delade rum gick ju hur bra som helst..Lite B var det att det fanns ju ingen toa, dusch lr spegel på rummet....hur otroligt e inte d egentligen...men inget e ju omöjligt =O)...Kände mig lite halft stel eftersom jag inte e ngn kjol tjej men d funkade ju fick höra på måndan på jobbet jag visst hade vart  "Årets babe"...en kille på jobbet hade ringt till våran chef och sölat om det ett antal ...kan tillägga att han var rätt så fylld innanför västen...och det bevisar ju bara att alkohol gör en snyggare helt enkelt..hahahahahaha.....men iaf tillbaka till kvällen...Bussen kom o hämta oss prick kl 18 och vi skulle till hemlig ort...hur många hemlig orter kan d finns runt sthlm egentligen...men efter en 45 minuters körande så slutade resan utanför "Munchen Bryggeriet" hemlig ort... yeah right...Man skulle tro att vi var kungligheter som kom dit för vilket mottagande vi fick...mattan var utrullad...dock inte röd men lila eftersom färgtemat var lila, fick en välkomstdrick i dörren, mingelfotografer ja you name it...riktigt kul va det iaf...maten var god, underhållningen va bra och prisutdelningen va väl sisådär..men som tur va så gick den fort...Efter allt det formella så drogs borden bort och vips så va dansgolvet framme...hihihi...och ja e ju inte den som e den...så jag tror nog att vi stog o dansa stort sett hela tiden tills det att bussen hämtade oss vid 2...men summan av kardemumma e at det var en riktigt rolig kväll och ett minne för livet...antar att jag inte kommer att gå på så många galor i mitt liv.....Tog ju lite kort me....

                                           

Ja det var helgen i Stockholm de =O)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Linda

fjärde bilden, jädrans vilken afförskvinna du ser ut som =)

2008-10-25 @ 16:56:55
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0