Vad alla killar borde veta....

När en tjej...

är tyst - så rullar det miljoner tankar i hennes huvud

bråkar med dig - tänker hon djupt

tittar på dig med ögonen fulla av frågor - så undrar hon hur länge du kommer att vara vid hennes sida

svarar jag mår bra efter några sekunder - mår hon inte alls bra

tittar sorgset på dig - undrar hon varför du ljuger

lägger sitt huvud på din axel - så önskar hon att du är hennes förevigt

försöker få kontakt med dig varje dag - då söker hon din uppmärksamhet

smsar ofta - vill hon att du svarar åtminstonde en gång

säger jag älskar dig - menar hon det

säger att hon inte klarar av att leva utan dig - då har hon tänkt klart att du är hennes framtid

säger att hon saknar dig - så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör





Kommentarer
Postat av: Linda & Magnus

Sannerligen är du kär =)

2008-05-22 @ 19:01:18
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Lillan...

Oooo... Så snuttigt..

Och vilka heta klänningar...Vill ha.. Synd bara att jag inte är brun och grann..Haha

Hoppas ni hade det gott i K-stad..Vi kan väl ses till veckan vill se hur det vart med fransarna, sen så ska jag ju snart bygga på tatton så jag vill ja råd från dig...



Puss....

2008-05-23 @ 11:27:23
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0