Onsdag snart torsdag....=O)

Kl 06,30 gick larmet på telefonen och det första ja tänkte va: -Skjut mig långsamt....asså så trött som ja va då slår nog alla rekord i trötthet hittils har kanske sovit 12 timmar allt som allt på 2 dygn...fan d kostar att ligga på topp...men d e ju så när man inte kan sova själv...helt otroligt e ju 31år o inte kan sova själv...(ehh väx upp)...men saken e den att ja saknar älsklingen så mycket och vilken tur för mig att han kommer imorn kväll...JIPPEYYY!!! Ska bli så skönt o bara ligga i hans famn i soffan framför tv:n o bara mysa *längtar*...Älskling vi måste göra något åt detta snart!!!!! Men ja får se lite positivt på det hela vi kommer ju inte o tröttna på varann så fort då...*tur d* har ju tänkt mig ett långt o lyckligt liv tillsammans med älsklingen..hahaha...fast d e ju va ja har tänkt...älskling kanske tänker helt annorlunda men d får ju stå för han, lrhur honey??
Idag så spenderades dagen med bla med lite shopping och en lunch på Paris med min gravida kompis Jenny, kan säga att vi va i dom få bebisaffärerna som finns här i kga VÄÄÄÄLLDIGT länge, Jenny skulle inhandla det sista innan bebisen hade tänkte komma...man blir ju inge bebissjuk heller när man kollar på alla söta bebiskläder och bebis saker som finns och bara vill ha en liten bebis (älskling få ingen panik nu)...men sen så tänker man ju lite längre än näsan räcker att det e ju faktiskt inte bara gulligull utan en massa jobb me och då blir man helt plötsligt "frisk" ifrån bebissjukan och å andra sidan så blir d ju inga barn i ansiktet heller har ja hört och sen e d roligare o "träna" på det...hihi...Iaf så var det jättetrevlig o träffa Jenny igen o som vanligt så vart d ju en massa sölande om våra glansdagar (sommaren 2006) men men det är en annan historia...hahah lrhur Jenny??
Jag hann även med en solning och en snabbpromenad med Elisabeth på hennes lunch det var riktigt skönt o gå faktiskt...måste röra lite på fläsket lite oftare, vilken otur att ja e så bekväm av mig.....
Elliot va hos hans kompis o lekte idag efter dagis och Melwin var o träna fotboll så ja har nästan haft en heldag för mig själv skönt d me =O)
Ja det var väl d som har hänt idag..nä nu blir d nog lite slappande framför TV:n skulle ja tro....


 Jenny & Jag under våra glansdagar...

Ha d gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0