Jag fotbollsmorsa......!!??!!

Efter mycket stressande och tjatande på att både Melwin och Elliot skulle skynda sig på så kom vi fram till nobel där Melwin hade sin fotbollsträning...Regnet hände i luften så jag kan säga att jag var måttligt road och irriterad över att behöva spendera en och en halv timme för att kolla på fotbollsträningen dessutom med elliot som verkligen inte ville följa med men som tur var så höll han humöret uppe..wiieee...plötsligt händer det liksom...hahhaa...
Kan faktiskt ärligt säga att tiden gick någorlunda fort..bara ett problem det var ju så förbannat kallt höll ju på o frysa arslet av mig för det är ju dumt o röra lite på sig ..(har hört att man kan göra av med kallorier då)...nejdå stå stilla bara rätt upp o ner..o då får jag faktiskt skylla mig själv me....Melwin skulle ju promt stå i mål under träningen, men TYVÄRR så passade nog inte Melwin i målet...vart lite för många mål...men han tröstade mig med att han bara skulle stå där under träningen inte under ngn match..o d känns ju betryggande...iaf för hans lag...hmm....jag ska nog få han på andra tankar...får köra denna: Många mål mycket mys....inga mål inget mys.....Då tror jag han fattar hahaha......
Tog ju även lite kort för att föreviga this moment....

     

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Fasen va roligt det är att kolla på ungar som spelar boll!

2008-05-27 @ 00:13:09
URL: http://miljonresan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej..

Hur är det? Vi kanske kan ses på fredag, hemma hos Linda eller ngt? Hon som har det störst, med alla barnen tänkte jag.. Hade vart kul... Så kul att Melwin börjar fotboll.. Hihi.. Så söt..



Ha de topp.. kram..

2008-05-27 @ 20:40:23
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0