Torsdag kväll...

Fan va ont ja har i axlarna..kan bero på att jag bar 4 stora tunga kassar hem från Kronhallen igår men en massa tunga varor i...kan lova er attt jag höll på att börja tjuta flera gånger under den korta sträckan hem..de e fan straffet man får för att vara svag..hmmm...

Har inte hänt så himla mycket idag faktiskt...en tråkig dag med andra ord...Tala med älsklingen nyss..det åskade och blixtrade som bara den hos han...eeiiuuu...hoppas bara det inte kommer hit ja e totalt livrädd för åskan..ja jag vet att ja e fjantig men jag tycker att det e så fruktansvärt obehagligt...Åskar o blixtrar det på dan så e ja tuff o d rör mig inte i ryggen..men åskar o blixtrar det på kvällen/natten då e ja minsann inte så tuff längre...

Imorgon så blir det mys på hög nivå =O) Älsklingen o jag ska gå på bio....ARN vart helt kär i filmen när ja kollade på den första och vart ju förbannad över slutet och jag e rätt gla över att jag inte kollade på den när den gick på bio för då hade ja nog dött över att få ha väntat så länge för att se 2an...noll tålamod!!! HAHAHA...

Sängen o IKEA katalogen hägrar nu....

Natti alla

Älskling....sov gott nu....Hoppas att du mår bättre tills imorn....Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Fy vad läskigt, ser att du nyss skrivit ditt inlägg. Satt precis och läste och tänkte hoppas vi slipper det! 2 min senare lystes hela rummet upp av en blixt och sedan en redig smäll... e lika rädd som dej, spec på kvällar och nätter av ngn märklig anledning!?

2008-08-21 @ 22:20:59
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0