Tisdag...

...klockan ringde som vanligt kl 06,15 idag...men jag snooza faktiskt 1 och en halv ggn...och det enda ja ville var att dra täcket över huvet o somna om...Guuu va trött ja va...men barna va nog snäppet värre hur d nu kan komma sig med tanke på att de sover ett antal timmar mer än mig....Men (kors i taket) Elliot kom upp rätt så snabbt han ville ju till fritids...och för första dan me...han tyckte att det hade varit kul...men "tjåkigt" att han inte fick gå ut när han ville...jaja han måste ju lära sig =O)...Gick faktiskt till jobbet idag me och hem med för den delen....men fy farao va kallt d va...Har sommaren tagit slut nu??? Ja man kan ju faktiskt börja fundera...funderar så att det knakar *lol*....

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta...händer tyvärr inte ofta men idag va ja tvungen...barna hade inga rena kläder...hmmm...så det var bara till att gå ner i tvättstugan och göra mitt jobb som morsa....

Fan måste nog flytta.....det har flyttat in en familj bredvid mig...och tyvärr en familj som ja känner...och sen dom flytta in så stinker det kattpiss i hela trappen....till o me så att det nästan känns inne i min lägenhet...fy fan va äckligt...o inte nog med det...dom har en hund me stor som ett hus och den skäller konstant...."Va blire???!!" så det blir nog till att se sig om efter ngn ny lägenhet..

Undrans tro om man ska gå o lägga sig o läsa lite...jag e ju ingen person som läser böcker utan mer en skvallertidningsperson (älsklar skvallertidningar)...lr ja jag kolla på bilderna...hahah...men nu har jag börjat o läsa....När ja va hos mormor så tala hon om Gömda, Asyl och Mias systrar serien att ja va tvungen o läsa dom...och man vill ju inte svika mormor =O) så ja låna med böckerna hem och ja började läsa Gömda jag kunde fan inte lägga ifrån mig boken...o ju mer ja läste ju mer förbannad vart ja och har ja inte varit rasist förr så nog fan blir jag nog d nu...och det tog inte lång tid innan ja läst ut den o nu e ja inne på Asyl...har kommit på att ja sover bättre om jag läser en stund innan...(ist för att kolla på bilderna i skvallertidningen)...ja ska lägga mig...antagligen bara psykiskt men ändå...ja sover ju bättre och det e ju det som e huvudsaken....

Nä nu e d nog dax för sängen....

Älskling  x 48 du får sova så gott eftersom vi inte skulle höras ngt mera idag...=O( så hörs vi imorn...Puss puss puss

Natti alla andra.....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallåå..

Här är det oxå tråkigt..De där böckerna är jätte bra!

Men då måste du läsa serien, Pojken som kallades Det! Skit bra.. Hemst men bra!

Kul att prata en sväng förut.., På tok för sällan nu för tiden..



Saknar dig.. ses snart hoppas jag..Pusss...

2008-08-05 @ 23:15:16
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hallåå..

Här är det oxå tråkigt..De där böckerna är jätte bra!

Men då måste du läsa serien, Pojken som kallades Det! Skit bra.. Hemst men bra!

Kul att prata en sväng förut.., På tok för sällan nu för tiden..



Saknar dig.. ses snart hoppas jag..Pusss...

2008-08-05 @ 23:15:57
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0