Stranden förra helgen....

...Förra helgen så var jag hos älsklingen i karlstad...Vi bestämde oss för att åka iväg till skutberget o sola o bada lite....Tengen o Saxerud va me.....Kul o va ensam tjej med 3 killar....ehhh nej....vet andra som skulle ha uppskattat det men inte jag.....iaf...jag låg o lyssnade på när dom snackade...och allt jag kan säga e HERREGUD!!!!! Fan dom va ju värre än tjejer...det dom snackade om var;  kalorier, träning och vad dom skulle ha på sig när dom skulle gå ut....asså ärligt, det ligger 3 vältränade killar o snackar sånt, jag kände mig som en strandad valross om man jämförde sig med dom...ni kan ju förstå att man fick ångest..för ju mer dom snacka kalorier o träning ju mer sugen på pizza, all sorts skräpmat, chips och en massa godis vart ja....hmm...inge bra...hahaha...Men nu e d ju bevisat att killar e mer utseendefixerade än oss tjejer...;o)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

haha så sant så sant :) & precis som du säger, haha man blir ju mer & mer sugen å ngt gottit när de snackar :P haha! kram<3

2008-08-01 @ 22:04:44
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Joey

LUUUUGN NU!!!!

Pratade vi om vad vi skulle ha på oss?!

Det var nog dina egna tankar du hörde mellan våra jätteintressanta diskussioner :p

2008-08-02 @ 12:15:16
Postat av: Annso

Joey: MMm lrhur...va vad det...vitt linne lr? va det kanske kilt???

2008-08-02 @ 12:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0