Oj oj oj....

..va dålig uppdatering...men har inte direkt haft ngn lust o blogga heller för den delen...har inte hänt så mycket i mitt händelserika liv *LOL*....

Barna e hemma igen iaf d känns jättebra så man slipper o vara själv när ja inte träffar älsklingen..vilket kommer att dröja ett tag till nu..känns inge bra att det är så men vad göra??!!? Ja ja jag överlever  antagligen...brukar ju göra d så vad skulle vara annorlunda denna gång...

Förresten...jag gjorde det....ja sa upp mig...WIIEEEE..fatta det va en sån skön känsla fast ändå kändes det halv bra...kanske inte så himla smart o säga upp sig från ett fast jobb till att gå in på ett annat jobb med endast provision som lön..men fan man måste våga ta chansen nån gång och jag har ändå varit på TC i 5 år nu plus att det är andra omgången jag är där så sammanlagt har jag spenderat 9 år av mitt liv där...hmm...men det är ju en erfarenhet rikare...kommer antagligen att ångra mitt val många ggr...men jag måste tänka på mig själv o min hälsa först o främst...och vem vet detta e kanske det bästa valet jag nånsin tagit...*hoppas* på det iaf....

Idag blir det nog en lugn dag ska ner på stan o kolla det "stora" utbudet....lr inte...men barna skulle behöva lite kläder och som tur e så finns d ju lite mera kläder till dom än vad det finns till mig...tur kanske för annars så hade jag väl handlat upp varenda krona som finns på kontot....Kan bli en sväng förbi min favvoreturang me...nr 88 (McD) för er som inte vet....

Camilla kommer nog förbi en sväng ikväll..hon har ju varit på Kreta så det blir nog lite skvaller därifrån....

Så ha en trevlig lördag alla....

A


Kommentarer
Postat av: Elin

åh va bra att du sa upp dej gumman! förstår att det va svårt samtidigt, men i längden tror jag verkligen inte du kommer ångra det:) tror faktiskt precis som du säger att det är det bästa du gjort.

kram gumman, saknar dej.

2008-08-30 @ 23:10:03
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Grattis till dig att du tog dig i kragen o sa upp dig!!!!! Nu tas det nya tag o allt blir bättre ska du se!!Kramen till dig.

2008-08-31 @ 10:58:02
Postat av: Cammi

Bra att du tog de stora steget... Grattis till din framtid! Synd bara att du inte kan få ditt 100 % stöd från du vet vem..

2008-08-31 @ 14:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0