Mys o filmkväll med älsklingen.....

Wiieeee...älsklingen kom hit igår...med tanke på att vi inte kommer att ses förrens på fredag så kändes det supergött att han kom hit.....

Bjuder på lite mysbilder, visst e han snygg :oP

Lite mat och massor med godis, chips & dipp och dricka så förgylldes våran kväll med hela 3 filmer...och jag somnade inte....börjar bli riktigt duktig på det nu...ja att inte somna alltså....
Filmerna vi kolla på va:

"The Bucket list" : Den filmen va faktiskt inte så dålig...lite tölig i början men annars bra...givetsvis så va den ju lite sorglig...men det va inget emot vad som komma skall under film nr 3...men mer om d då....

"27 dresses" : Vart film nr 2...en riktig tjejfilm men så BRA =O)..Tror älsklingen oxå tyckte den va bra....

"P.S I Love You" : Film nr 3....Asså jag tjöt igenom hela filmen...jag fattar inte varför jag ska vara så tjutig...men filmen va riktigt bra...den fick en verkligen att tänka på sina nära o kära och man vet inte hur länge man får vara kvar på jorden...och att man verkligen ska ta vara på den tid man får.....

Klockan va riktigt sent när vi väl gick o la oss...ja va så himla rödgråten o svullen i ögona att ja va tvungen o sitta med en kall ciderburk på ögona..o då kände älsklingen igen mig sa han...men en cider i handen en lördagkväll...hahaha...kul kille min älskling...;o)

Vart en liten sovmorgon i morse..det är så mysigt o vakna upp med älsklingen..finns inge bättre när han ligger bakom mig o bara kramar mig så dära hårt som bara han kan...så mysigt...

Nu e vi nästan just hemkomna från Camilla o Henrik...dom bjöd på mat..så gott...nästa gång e d våran tur o bjuda igen..lrhur älskling? Usch så måste man sova själv inatt...älsklingen va tvungen o åka hem eftersom han ska börja lite tidigare imorn...men men d e ju fredag snart....hoppas ja iaf....

Imöra e d ju dax me jobb igen...d e väl sisådär...men men....Nä nu e d nog dax med lite tv-tittande...

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: bella

mysigt ni har det :)

2008-08-04 @ 10:16:28
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Har han inget namn eller? Älsklingen x 48..

2008-08-05 @ 02:43:28
Postat av: Annso

Fredrik: Kanske han har...men e det din lr min blogg??? Jo jag tänkte väl det...MIN och jag skriver exakt vad ja vill..OK??!!

2008-08-05 @ 12:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0