Måndan....

...Usch vilken ångest jag hade på möran när ja skulle till jobbet...kanske e måndags syndromet...men som tur va så skulle ja ju ha utbildning så det skulle bara till att softa me o inte anstränga sig för mycket...trodde jag ja....efter 2 timmar på utbildningen så kom det en tjej o sa att hela utbildningen ställs in tills vidare pga av att det sitter en endaste person på telefon...WTF...så det var bara för oss att gilla läget o gå ut o jobba..men ja har ju lite tur...=O) slipper ju o sitta på telefon plötsligt händer det..hihih...så ja fick sitta med admi hela dan gött d =O).....

Va med en sväng hemma hos Fia o kolla hennes nya lägenhet...jättefin verkligen..vill oxå flytta nu...men d får ju vänta ett tag till...måste ju ordna upp allt annat först...men skulle kunna tänka mig en lägenhet i samma område som Fia..fast då får ju barna längre till skolan...men men..d löser sig...så ja ska bestämma mig inom några månader...om d blir flytt lr inte..skulle faktiskt behöva en större lägenhet..har ju bara en 2a nu så d e ju lite litet...men ja gillar den som den e..har lyckats o få till det på ett mysigt sätt...tycker ja iaf..hihi....

Mr J är i Sthlm på nått med jobbet...tala inte me han på hela dan..kändes skumt...=O/..o när ja väl tala med han på kvällen så var det bråttom ut till dom andra igen..inte ens 5 minuter fanns tillgängligt till lilla mig =O(...

Ja det var väl min måndag...ska vänta på Fia nu..vi ska ta en tur ner till stan i regnet...Förresten var farao tog sommarn vägen???

Hugs and Kisses....

Kommentarer
Postat av: cassandra

Ja.. allt är bra här med. På fredag och det ska bli så skönt :D Ha det så bra! Kramar

2008-08-26 @ 14:08:18
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0