Lördag och ny bloggdesign...

Klockan ringde kl 06,10...skjut mig va det enda jag kunde tänka på ...gu va trött ja va..men det var bara till o pallra sig upp och väcka barna och göra massäck till Melwin och ge han lite frukost...efter mycket om och men så lyckades jag att få Elliot att stanna hemma o kolla på tv för han skulle aldrig orka att gå ända till nobel...men han satt o spela kort med sig själv när ja kom hem igen så det hade gått bra...Gav han frukost när ja kom hem o gick faktiskt o lade mig en liten stund till...hade ställt kl på 9e eftersom ja skulle ringa o väcka mamma då...vi hade bestämt en liten date med Marielle idag..och jag kan lova vi vart jättefina =O)...När jag o Elliot gick till Marielle så gick vi förbi bergslagskolan...o han började ju som vanligt att fråga en massa om skolan bla om jag hade gått där, om ja visste om ngn gått där osv..så gick vi förbi fotbollsplanen och så säger han och pekar mot fotbolls-pelarna (amerikans fotboll) och så säger han...-Mamma...vad heter det dära som man spelar här på denna plan??...Jag svarar han då: -Amerikansk fotboll...o så säger han: -Aha sånn som Johan spelar....-Mmm svarar jag han..och så kläcker han: -Asså Johan e ju asabra i det för han har vunnit alla matcher...för jag har sett alla hans pokaler..du vet sånna dära runda fat mamma med ben....och så har han små sånna me och dom kan man faktiskt dricka vin ur...Asså helt ärligt va go han e...vet faktsikt inte vart han får allt ifrån...men det bara finns där...hahahah

Melwin ja...han har ja inte sett sen i morse...han ville sova över hos sin kompis Oscar och visst fick han det...dom hade iaf spelat bra idag inte vunnit alla matcher som dom spelade men dom hade iaf haft kul och det är ju det som räknas nu..kan ju inte bli blodigt allvar på en gång...

Fick idag höra att jag var, missnöjd och nonchalant...vilket jag inte kan förstå varför...och jag vill bara säga att det sårade mig jättemycket och jag vart välldigt ledsen....Tyvärr så har jag i hela mitt liv alltid fått ta en massa skit...och jag börjar o bli välldigt trött på det nu...Jag har alltid ställt alla andra framför mig själv och sett till att alla har det bra och visst kan ja väl vara missnöjd men idag tyckte jag faktiskt inte att jag hade ngn anledning till att få höra det och nonchalant..ja vad ska ja säga...

Elin...var o hälsade på idag...det var ju huuuuur länge sen som helst som vi träffades kändes riktigt kul att se henne...det känns som förr som om vi aldrig varit ifrån varann...=O) Iaf vi fixade med bloggen och med vi så menar jag Elin..hahaha...har ju själv försökt mig på att ändra design o allt..men det bara skiter sig och blir fel...så med andra ord det är inget för mig..men som tur e så hjälpte Elin mig =O) och visst vart den fin??!!!! Du e guld värd Elin...det vet du va??!!!

Bild från valborg 05..det va tider det Elin...=O)

Nä nu ska jag väl kolla lite på tv..visst jag har ju lovar Elin att gå in på MSN och föra över lite gamla partybilder...

Natti alla...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Starta eget kan man göra av allt, något måste vi väl vara bra på.. Haha..



Jätte fin vart sidan...



Så go han är Elliot, helt sjukt vilka konstiga kommentarer de kan fälla.. Hihi.. Hoppas de är hemma imorn...



Varför skulle du vara missnöjd? Nonchalant?



Vilken fin bild, men du ser verkligen lika dan ut! Haha..



Kram Kram..

2008-08-16 @ 22:11:49
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Konstigt det där med karlar..

Cant live whit them and cant live whit out them..



2008-08-16 @ 22:13:07
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: cammie

ska börja kika på den strax, hoppas den e bra då :)

2008-08-16 @ 22:18:51
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Elin

haha tack gumman! du är det du också:)

Och det är jualltid känslan av att vi aldrig varit från varann:) mysigt va det:) kramkram!!!!

2008-08-16 @ 22:20:39
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha.. Ja, det har du fan rätt i...

Nu ska jag kolla om Tyra lever hon sover fan än..

Kram...

2008-08-16 @ 22:32:14
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0