Ibland...

..önskar jag att ja vore född med silersked i mun...lr varför inte vinna 25000:- i mån i 25 år...det skulle vara ngt det...jag e så trött på att alltid gå omkring o tänka på pengar, pengar och åter pengar...det e helt otroligt att varje månad så måste man vrida o vända på varenda krona...och droppen kom ju förra helgen....när jag och några till satt o snacka hur mycket dom hade kvar på sina konton och hur dom skulle klara sig...HALLÅ!!!! om jag hade haft dom summorna som ni hade kvar så hade jag varit överlycklig...jag har inte ens så mycket kvar när räkningarna e betalda och för det andra så får jag väl  inte heller så så mycket...Nä ni skulle se mitt kontoutdrag....DÅ skulle ni gräma er hur ni skulle klara det fram tills lön


En annan sak som oxå grämer mig nu e vikten...fan..asså jag har ju alltid varit lite småmullig...men nu börjar det ju gå till överstyr tycker ja...nu e d inte småmullig längre...nu e d jättemullig...o fan va dåligt ja mår över det...måste ta tag i detta nu innan d blir för mycket...=O( för det e ju bara ja som kan göra ngt åt det...
Nä lyft på superfeta arslet Annso och ge dig ut i regnet och ta en promenad...



Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha, du e väl ändå inte mullig, det var då det roligaste jag hört denna timme=) Men en promenad skulle jag oxå behöva, jag är inte mullig utan smällfet numera ;-)

2008-08-14 @ 15:32:54
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0