Gårdagen....

..Spenderade vi till största delen hos min syster Linda o hennes familj..lillasyrran Alex men Tyra va oxå där..riktigt kul faktiskt och träffa båda två..det e helt otroligt...man bor i samma stad men inte fan träffas man för det...=O( jättesynd faktiskt..men vi bestämde iaf att alla vi äldre syskon med respektive skulle försöka o träffas iaf 1 gång i månaden får se hur det går med det....
Barna lekte verkligen av sig så dom va alldeles "fettiga" som Elliot brukar säga..och det betyder svettig...för er som inte vet...och som tur va så var det ju superfint väder så dom kunde vara ute o springa i deras stora trädgård...
Syrran gjorde en supergod rabarberpaj o d e ju synd o säga att man bara moffa i sig och pajen byggde lite fint på bilringen runt magen som förövrigt börjat att bli ett traktordäck...men men jag siktar ju mot Beach 2010 så jag har god marginal hahaha...
Barna ville gå förbi mormor o morfar på hemvägen och givetsvis så vart vi sittandes där i nån timme me...har ju inte träffat dom heller så mycke på sistone...Pappa har ju som sagt skadat knäet så de va stort som ett bowlingklot...sa ja till älsklingen iaf...men ja tog ju i lite så han hade sin egna beskrivning på svullnaden..vilket ja inte ska ta här...hahah...men stort va knät iaf...hoppas att han blir bättre snart.....men å andra sidan så muppig som han e så lär det ju ta tid...o med det så menar ja att han måste använda kryckor för han får inte belasta knät...men tro  inte att han använder dom nehe du...fast å andra sidan så e han ju ingen som går till läkaren heller så det tog nog emot en hel del att gå iväg...så det märks va som händer...=O)

                     

Idag kommer mamma hit o hälsar på...hon ska gratta barna...lite sent men ändå...så jag ska nog göra en blåvärspaj hade ja tänkte mig...o d e ju tanken som räknas...hahahah

Skriver mer ikväll...

PUSS

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jaha ja så var det med det!! du drog en sk vit lögn för mig igår???? Nej ska inte lägga ut bilderna!!!! Du skulle ju retuschera (eller hur det stavas) mig, kom vi inte överens om en über snygg sexbomb?? :0) Kram,,, Ses snart igen!

2008-08-07 @ 17:35:41
Postat av: Alexandra

Haha, Då tar vi våran kamera nästa gång, den kan man oxå retushera med.. Haha.. På riktigt asså..



Snygga bilder...



Puss.. Hoppas det gick bra i dag...

2008-08-07 @ 19:24:33
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0