Dålig uppdatering...i vanlig ordning...

...när helgen varit..har haft fullt upp med diverse saker...bla kräftskiva och middag med bio...men det skriver ja mer om imorn....givetsvis har jag ju varit med älsklingen =O) "Love BIG BIG time"....

Och till dig "S"...jag vet vem du är och vet vart du bor...du vet man kan ju kolla upp sånna saker nu för tiden...Detta är min blogg och jag skriver vad jag vill och jag ger blanka FAN i vad folk tycker om mig om folk skrattar lr inte...har aldrig tvingat ngn att läsa vad jag skriver här på bloggen...men ngt måste d ju vara eftersom det e en del som läser...så antar att DU "S" bara är grymt avundsjuk för jag har ngt som du inte har....och det kan ju du försöka lista ut....

Peace and out!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika N

Vem är denna S? Jobbigt med sånna människor..

2008-08-24 @ 23:47:49
Postat av: Elin

men gumman, vad har sagts nu ? :( tell me, vi får höras på tele. kramkram saknar dej!

2008-08-25 @ 00:12:23
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag läste inlägget av S...uj uj säger jag bara.

Fattar inte varför folk läser ens blogg, när de är så ointresserade hahaha Avundsjuka!!



2008-08-25 @ 10:47:42
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0