Söndag....

Har haft en lugn helg...förutom lite magsjuka osm lilleman drogs med....

Älsklingen kom hem igår ..vi skulle ju fira våran 1-års dag..det var inte så mycket firande..hoppas kanske att vi kan fira den lite senare...vi kommer ju inte att träffas på ett tag nu eftersom jag har barna i 2 veckor..men det kanske inte gör ngt för då får vi ju sakna varann..tror vi har kommit in i ngn svacka i vårt förhållande...vi irriterar oss på varann hela tiden o allt blir bara fel...det är då det gäller att bara inte ge upp vilket är det lättaste att göra..tyvärr...men å andra sidan..ett förhållande kan ju inte vara på topp hela tiden man måste ju ha lite motgångar för att komma närmare varann och inse vad man betyder för varann...helst av allt så skulle ja bara vilja åka härifrån med älsklingen...glömma allt skit som e på våra respektive jobb eftersom det tar så mycket energi....och bara ägna oss åt varann...tror nog att vi skulle behöva det...få se vad som händer....Men en sak är säker iaf och det är ju att jag vet att jag inte vill vara utan han och att han betyder så himla mycket för mig, även om jag inte visar det och så tycker ja ju om han så himla mycket me...så han är helt klart värd att inte ge upp så lätt...Jaja nog tjatat om det....

Skulle egentligen ha följt med mina systrar till Örebro o shoppat idag...men eftersom Elliot fick magsjukan i natt...han kom in strax efter två och sa att han just hade spytt och att han hade ont i magen..och ni som känner mig vet ju vad ja tycker om magsjukan...ja bara kände att hypokondrin slog till...in på toan och skura hela den för ja har värsta fobin att ngn annan ska bli sjuk i familjen...in i köket efter o ta vitpepparkorn...hahaha...stackars Johan måste ha trott att ja e värsta cpt...han spydde bara en gång men sen så kom det ju andra vägen o varje gång så va ja tvungen att gå upp o skura toan..så det vart ju inte så många timmars sömn i natt..stackars älsklingen me...men han fatta inte riktigt vad det var som hände tror ja..hahah...men både han o Melwin fick iaf ta vitpepparkorn i morse så att dom inte ska bli sjuka...Men det va som att trycka på en knapp imorse för Elliot ville ha frukost  och nu e han o melwin ute o leker..så det va nog ingen riktig magsjuka..bara en på låtsas..hehehe....

Usch måste börja o sola snart me...ser ju ut som ett spöke nu..helt grå o genomskinlig känns det som..nej nu är det skärpning för fröken Annso....

Ha en fortsatt trevlig söndag......

(P.S Älskling saknar dig grymt mycket....Puss puss puss D.S)


Kommentarer
Postat av: Alexandra och Tyra

Saknade dig i dag! Men vi tar det ngn annan dag!

Tur att det är bättre med lillkillen, tror att det bara är magsjuka över en dag nu, alla som jag känner har haft likadant! HOPPAS HOPPAS!

Ha de topp nu! Kram!

Som du säger alla kommer i svackor, men det är ju oxå i dom man inser att det är just den personen jag faktiskt väljer att ha i mitt liv!



PUSSSSSSSSSSSS

2009-03-01 @ 21:02:28
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Tyra

Va, Vad för ngt jobb?

ja, Tyra är verkligen en kopia av Andreas, vet inte alls vart jag platsar in! Haha!

Men han mår bättre nu eller?

Hoppas allt är bra annars! Fy för dubbelpass,!

Ha de topp! Kram!

2009-03-02 @ 20:57:57
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0