Snart ännu en dag över...

Jahopp så va tisdan snart över me...Ha inte gjort allt för mycket idag...förutom 2 st långpromenader...Va ju inte direkt igår som ja va ute o gick...man fy farao va skönt det är när man väl e ute o går...röra lite på fläsket...ska nog ta i leta upp min stegräknare hemma hos älsklingen o ta riktiga långpromenader...för inte fan vill ja ligga i vassen i år igen....Men å andra sidan så kan d bli vassen för jag har ju siktet inställt på sommaren 2011...så ja har gott om tid på mig....hahahah...

Fick skattebeskedet idag...och ja e välldigt nöjd måste ja säga...fick hur många riksdaler tillbaka så att det räcker till en utlandsresa...ska bli så gött :O)...lr så sparar ja dom tills vinterns resa....för då ska ja fan i mig iväg...

Imorn så ska ja börja det nya jobbet...det e ju samma skit som innan men helt nya produkter och ja e verkligen laddad ska bli kul..har ju haft piss tråkigt den senaste 1 och en hakv aveckan när ja inte har gjort ett smack...det va ju lite bättre förra veckan när ja va hemma hos älsklingen för då sysslesatte ja mig ju med lite städning, tvätt och ha maten färdig när han kom hem på kvällen....Nu när ja e hemma i kga så blir d inte så mycket av den varan...visst har ja städat o tvättat men inte lagat nån mat direkt eftersom barna har fått mat i skolan o ätit mellis på fritids så e dom inte direkt superhungriga när dom kommer hem...utan vill mest bara ha lite mackor o youhurt...o laga mat till sig själv e ju inte så spännande...Nä skärpning!!!!!

Visst ja....ja va ju o klippa barna hos Elisabeth igår så nu ser dom inte ut som tjejer längre...hahaha...Måste bara berätta...Dom visste ju inte riktigt vilken frilla dom skulle ha så kom Melwin på att dom skulle klippa sig som Johan...Sagt och gjort så gjorde dom det och när Elliot e nästan klar så säger han: "Men mamma jag ser ju inte ut som Johan nu ju" ... Jag talar om för han att det gör han ju visst det...och så säger han "Men jag är ju inte mörkhårig som Johan e" Lillen trodde att han skulle bli mörk i håret me om han klippa sig som Johan..hahah...d e ju lite svårt me eftersom han e superljus i håret lille Elliot....lr ja så himlans liten e han ju inte..han fyller ju 7 på självaste midsommarafton i år =O)... Han e allt go han....O givetsvis Melwin me....

Nä nu blir det lite zappande framför tv o så blir d nog sängen sen....

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0