Utmanad..

Jag har blivit utmanad av min kusin Sabina att skriva 10 sanningar om mig själv....så lets go...

10 sanningar om mig....

1. Jag är sjukt morgontrött
2. Oekonomiskt som bara den
3. Tror gott om alla på både ont & gott
4. Långsint...glömmer inte i första taget ja inte..nänä...
5. Jojo bantare...men vem e inte d =oP
6. Älskar denna siffra ;O) hehe
7. Är tondöv och kan inte få in en enda ton rätt utan sjunger falskt hela tin
8. Har dåligt självförtroende
9. Har svårt att säga nej...
10. Blir lätt sur....

Japp det va 10 sanningar om mig...skulle lätt komma på ett par till..men d va ju bara 10 hehe...

Jag utmanar....

Elin
Karin
Cassandra
Alexandra
Linda

Nu blir det snart sängen mina vänner......

kramis


Kommentarer
Postat av: Alexandra och Tyra

Så fina bilder på er alleopan! synd att du inte kunde bli med idag!

Hade så bra och krya på dig!

Pussssss...

2009-01-18 @ 23:07:51
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Å vilken tur att jag inte är ensam om att vara tondöv och sjunga falskt :)

2009-01-21 @ 20:54:19
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0