Rastlös delux....

gahhhh e så fruktansvärt rastlös...har varit inne på varenda blogg, Tradera, blocket, facebook, Aftonbladet, expressen, platsbanken....ja allt jag kan tänka mig...men d e ju inte direkt som så att det har uppdaterats ngt sen sist...jaja..en typisk söndag med andra ord...Önska att älsklingen va här och förgyllde mina sista timmar i vakenhet ikväll...men det e ju fotboll på tvn och d e viktigt d...=OP

Helt enkelt...JAG HAR TRÅKIGT!!!!!!



Och titta vad som händer när man e rastlös...
 





Helt plötsligt så han man klickat hem dessa ifrån Ellos mmm det märks att jag har tråkigt....Fast å andra sidan så behövs det nya bikinis till kommande thairesan =O)......

Go kväll.....

Kommentarer
Postat av: sabina

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2009-01-18 @ 22:04:12
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0