Januari till Mars Året 2008.....

Januari till Mars:

Mycket hände i mitt liv under dessa månader...5 januari satte vi oss på planet (jag och min lillebror) till Thailand...i 2 veckor skulle vi sola, bada och bara ha det riktigt gött...Och jag kan säga vilken resa det vart då...och jag kan helt ärligt säga att vi festa inte alls mycket och när vi väl slog till så var det den sista veckan och dom sista dagarna...fast att folk tror att vi festa dygnet runt..meninte..vi skötte oss riktigt bra..hihi...Avslutade ett 2,5 års långt strulande och för en gångs skull dom senaste åren så mådde jag riktigt bra...och började få mitt liv på rätsida igen...
I slutet på februari så satte jag mig på bussen in till karlstad...skulle ju ha date med Johan som jag hade haft lite kontakt med sedan sommaren -07...och vilken ångest ja hade då..ville ju egentligen inte åka in..men va farao ja behövde ju ite träffa killen mer än bara en gång ju...men ja kan säga att det är det bästa jag nånsin har gjort...för direkt när ja såg han så försvann alla tvivel, för det första han va ju så snygg (mumma)..lr rättare sagt han e ju fortfarande det =O)..och jag fick uppleva mitt livs romantiska och mysigaste natt..."Älskling...jag vill ha mera sånna nätter!!!!" Den träffen blev en av många dom närmsta veckorna och efter att ha träffats i ca 1 månad så bestämde vi oss för att åka till thailand...Oj oj oj va mysigt vi hade det...."lrhur älskling??!!" Jag hann med några utgångskvällar med tjejerna oxå.....

                                                 Se där ja.."Rocco & Joey" hitta vi i Khao Lak..dock en äldre version av dom..

Ja d va lite om januari till mars...återkommer i ett senare inlägg om april till juni....

Håll tillgodo...

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0