Vingåker Factory outlet & 30 årsfest hos Elisabeth.....

Det va så mysigt att vakna upp med älsklingen och veta att vi skulle spendera hela helgen ihopa med barna och idag så var det bara lördag..mmm så mysigt..riktigt familjeliv..hahaha...Vi käka frukost och bestämde oss för att åka till Vingåker factory outlet, älsklingen behövde ju köpa lite nya kostymer och då e d ju perfekt att åka dit. Jag hade själv aldrig varit där så det va kul o se hur det såg ut där och om det va så bra som alla säger...Själv hitta ja inget men köpte varsin tröja till barna och ett par nya Puma skor till Melwin...Älsklingen han shoppa loss..hehe...men som han brukar säga att pengar e ingen trång sektor...hmm...Gick riktigt bra att åka dit  med barna förutom att Melwin klaga på att han mådde dåligt..ingen skräll faktiskt, Elliot somna ju direkt när han satte sig i bilen. Kom ju på halvvägs till örebro att jag hade ngn GPS funktion i telefonen och de va rikitgt  coolt att se att det verkligen funka..haha...så den ska ja använda flera ggr..hehe...

På kvällen så va Älsklingen och jag va bjudna på 30-års fest hos Elisabeth, god mat och dynggo bål med massor av frukt i vilka hade legat i sprit ngn timma innan *mumma*..vart ett antal sånna glas...Det bjöds även p singstar alltid lika kul att sjunga det spelet..älsklingen sjöng faktiskt oxå o han vann med nöd o näppe =O)...Kvällen fortsatte vidare till Harrys/statt och ja tyckte att det var riktigt kul lrhur älskling??!! Lr ja iaf tills att Annso ska gå imellan några som bråkar och givetsvis hamnar i mitten OCH killen (Som givetsvis inte var svensk) i fråga tar strypgrepp på mig och slänger iväg mig en bra bit ut i gången...samtidigt som detta händer så ser jag älsklingen svinga värsta smällen på killen en riktig höger med andra ord och får in en riktig fullträff =O)..inge nöjd heller ja kände mig..hehe..jag kommer upp på bena o fattar inte vad det va som hände och försöker bara att hitta Johan som i sin tur lyckats ställa sig mot en vägg och va redo för att slåss mera antar ja...men det enda ja tänkte va fläskläpp, blåklocka och VD ingen bra kombination så jag gick fram till han och ser idioten komma emot Johan med 2 kompisar och börjar o peka på älsklingen att det va han som svinga till han..och ja ska gå emellan igen...o idioten slänger iväg mig igen..asså jävla förbannad idiot...tydligen så kom vakterna då o tog tag i dom 3 killarna och ja o älsklingen gick iväg...så nu e ja ett antal blåmärken rikare och öm i hela kroppen...å ja e superstolt över älsklingen att han fick in värsta smällen...men killen fick inte in ngn smäll på Johan...Men jag har nu lärt mig att INTE gå emellan ngt slagsmål som inte gäller mig överhuvud taget...men å andra sidan...DET KOSTAR O LIGGA PÅ TOPP!!!!!!!

                                           

Ja det va lite bilder från 30års festen.....

Puss o hej....

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas allt är bra med dig efter helgens bravader... Hör av dig när du får tid över!! Kram..

2009-02-02 @ 18:07:59
Postat av: Alexandra och Tyra

Hejja Hejja Johan!

Inte ska ngn slå sis inte! Nä!

Hejja Hejja!

Puss sis! Fina bilder annars, Ni är så söta ihop!

Vart är håret? Hihi

2009-02-03 @ 17:28:24
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejje.

Men fy, tur att förfesten va toppen iaf, ni ser ut o ha askul!

Hörde att det hade varit en del slagsmål i lördags, jobbade i baren.

Hoppas iaf att det gick bra m din kille.

Kram K

2009-02-03 @ 18:12:35
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0