Våran mys helg...

Då va helgen nästan slut då..har gått i ett stort sett hela tiden...och vilken tur med vädret man har haft då =O). Igår så va vi ju en sväng på stan, vi va nere på skokanonen som dom har byggt nyss här o köpa ett par varsina skor till barna och jag köpa ett par till mig själv med...visserligen bara ett par tygskor men ändå. Träffa på pappa, Gustav o Oscar med på stan så vi följde med o käka på chinan riktigt gott inte så ofta som man faktiskt går dit. Det var ju tydligen "Motordagen" på stan me så det var fullt med en massa bilar, HD:s och andra typer av kostiga former av motorcyklar så det bara lös i ögona på barna..riktigt kul o se =O)...Kvällen så spenderade vi hemma hos Helena det vankades ju grillning...till o med Elliot åt..visserligen bara kött o vitlöksbröd men ändå han åt ju...

Idag så var det tivoli på schemat...JAg o barna, Linda & Per o barna och Alex & Andreas o Tyra hade bestämt liten date där så kl 12 va vi framme vid nobel och som tur va så varde det inte så mycket folk.gött d..hatarträngas med en massa folk och på söndagar så e det ju bara en massa barnfamiljer och barnvagns ligorna brukar vara framme då...men det var faktiskt lugnt på den fronten med kan kanske bero på att vädret inte va så speciellt fint det börja till o med att regna...Hade på mig min hoodjacka som jag fick utan J när han var i thailand och så kom det fram, en tjej som jobba på tivolit o fråga vart jag hade köpt den...svarade då  att det va min pojkvän som hade köpt den i Thailand när han va där hon svarade då att han hade minsann god smak i både kläder o tjejer...hmm..hur ska man tolka det???!!!?? ja ett gott skratt fick vi iaf =O)

Nu blir det bara till att ligga o slappa i soffan, en hel del bra program nu ikväll på dumburken...

Har en liten jobbig tid just nu framför mig... det finns en person i min närhet som jag saknar så fruktansvärt mycket...har kommit på mig själv att börja skriva mess lr på väg att ringa till denna person men vet att ja inte ska göra det...Ja mitt liv suger just nu känns det som =O( och inte nog med det..har just betalat räkningarna så nu e man lika pank som för ett par dar sen...hur ska detta gå...men på nått sätt så lyckas jag alltid att klara mig...kan allt ja bara jag vill =O)!!!!!

Nej nu blir det ryggläge i soffan o tycka synd om mig själv enliten stund....

So long!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra&Tyra

Haha! Va?! Det hörde inte jag! Åkte jag karusell då eller?

Tack för idag! Suprt kul, speciellt i bilen med Elliot! Haha, kände mig som 5 år igen!

Ses väl ngn dag!

På Lör är det kalas, vet ej vilken tid med jag hör av mig!

Puss!!

2009-04-26 @ 20:44:00
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0