Ännu en ny vecka...

Måndag igen idag då...helt otroligt vad helgerna går fort...hade ju planerat mys delux o rekordsättning i helgen...visst vart d mys men inte delux o någe rekord såg ja inte röken av :(...Men vi hann med en jädrans massa filmer o helt otroligt så va ingen direkt bra, vi kolla på: "Yesman" , "Australia" , "Role model" och "Thick as thief" hur den nu stavas...Men ingen av filmerna va nån wow film...har väldigt svårt för jim carrey faktiskt, ingen aning varför..."Australia" trodde ja faktiskt skulle va bra men nej o dessutom världens längsta film...dom andra är inte för nämnvärda...Vi hann me lördagsmys me uppe hos Madde o chris alltid lika gott med tacos :) . Ja e faktiskt riktigt punkt över mig själv... Igår så gick ja nästan 1 mil o idag gick ja upp kl 05.45 för att gå nästan 6 km :) måste ju börja tänka på beach 2011 ;), nej men skämt å sido har ju ingen direkt lust att ligga i vassen i sommar...Tur att älsklingen va kvar i sängen innan när ja varit ute o gått för fy farao va ja frös ingen direkt tryckande sommar värme ute...Nej nu måste ja nog bege mig mot jobbet, hade egentligen tänkt att åka hem idag för älsklingen ska spela spel med grabbarna men vi gjorde en grej i helgen som ja e lite nyfiken på :) så ja får se vad d blir...ha en bra dag alla iaf.... Älskling....love you!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejhej vill du hjälpa mej med en sak? Kommentera gärna min blogg så skulle du vara jätte gullig(A) svara på dagens fråga och tyck till om kläderna jag köper, för jag vill veta exakt! :D Ha en mega-bra dag// www.micah.blogg.se ps: tyckte du min blogg var intressant? Följ mej gärna på Bloglovin :D

hihi puss

2009-04-20 @ 08:37:36
URL: http://micah.blogg.se/
Postat av: Elin

:) gumman, roligt att du bloggar mycket, så jag vet vad som händer i ditt liv, missar för mycke känner jag :(:( vi MÅSTE ses snart, en egen helg, vad tycker du???? puss

2009-04-20 @ 12:28:28
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra&Tyra

Du är ju sååå snygg syrran!Klart att du inte ska ligga på vassen! Du har fött 2 underbara kiddos och har en super kropp! Söta du!

Hoppas allt är bra! Saknar du nu när vi inte setts på så länge!

Tusen kramar!

2009-04-20 @ 21:03:51
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0