3 herrar

Haha kom på en liten sak som hände igår o ja skrattar fan fortfarande åt det...Det va så här...Där jag bor så kommer man in på en innergård o där så har nån ställt en bänk o ett bord just utanför min port. Så när ja kom hem igår det jobbet så satt 3 herrar i åldern 60-75, mina grannar, varav en bor på min våning. Jag går förbi o e trevlig o hälsar o herrarna hälsar tillbaka. När ja står vid porten o letar fram nycklarna så hör ja den ena herrn säga: "Vilken söt liten tjej" o då svarar herrn på min våning: "Ja visst e hon, det är min granne" den första herrn frågar då: "Ska vi byta våning?" Haha ja höll på att dö av skratt...Asså helt otroligt...Ja jag säger då det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0