Tråkigt lista....


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:

1. är du singel?: Nej tyvärr för Er...men tycker om Mr J otroligt mycket....
2. är du lycklig?:  Ibland
3. är du uttråkad?: Beror på hur man ser d....
4. är du ledsen?:Hm inte just nu
5. är du italienare?: Nej svensk och tråkig
6. är du cooling?:Heheh nej en fjolla är aldrig cool.
7. är du från irland?: Men sa jag inte att jag är svensk
8. är dina föräldrar (fortfarande) gifta?: Mmm


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Klart jag gör....Gör inte alla det???
2. har du någon gång blivit sårad?: Om jag har...
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Absolut
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? MM det har jag gjort
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? MMM men alldeles för lite....
6. har du haft en hemlig beundrare? Ingen aning
7. är du kär? Så kär man kan bli.
8. vill du gifta dej när du blir stor? Det vill jag nog.


10 TVÅ ALTERNATIV

2. hår eller ögon?: Helt klart ögon
3. katter eller hundar? Utan tvekan KATT
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bästa vänner
5. tv eller internet?: Internet det har ju allt.
6. coca-cola eller pepsi? Eh det var den dummaste fråga jag hört COCA COLA!
7. utekväll eller romantisk hemmakväll?: Både och...men en myskväll med mat, film, godis o massar av mys slår nog inget..
8. pengar eller lycka?: Både och
9. dag eller natt?:Dag...e grymt trött när kvällen kommer....
10. msn eller mobil? Mobil!

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nepp
2. brutit ett ben?: Nej
3. gjort nåt du ångrar?: Absolut
4. hoppat bungee jump? NO !!!!!!!!!!!!
5. ljugit för någon du tycker om? Har hänt....
6. ätit en hel tårta?: Nä fy
7. gjort bort dig offentligt?: Det gör jag väl jämt
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? NEJ
9. gråtit när ett husdjur dog?: MMM klart jag har
10. velat försvinna?: Ja

8 SENASTE

1. telefonsamtalet du gjorde?: Älsklingen
2. telefonsamtalet du fick?: Melwin
3. personen du umgicks med: Elisabeth o Helena
4. roligaste grejen som hänt? OJ OJ har gjort så mycket roligt i mina dar
5.personen du smsade: Älsklingen
6. personen du kommenterade?: KOmmer inte ihåg...
7. tillbringade natten med?: All by my self...=/
8.du kramade: Barna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0