Torsdag....äntligen fredag imorn....

En lugn dag idag...får inte så mycket gjort när man e hemma...Har iaf klippt mig idag...men inte fan syns det...hur kommer de sig att innan man går till frissan så har man big big plans att göra ngt nytt med håret..och sen när man väl satt sig i stolen så hör man sig själv säga..ta lite på topparna bara...WTF...att jag gör lika dant jämt...men ja lovar...att nån gång så ska jag iaf göra ngt nytt =O)..

Va iväg o sola idag en sväng me...det va första gången på månader och jag kan säga att min stackars hud nog behövde det...eftersom jag inte har solat på länge så han finnarna infunnit sig i ansiktet som ett brev på posten...har ALDRIG haft problem med finnar..hade inte ens några tonårsfinnar men nu när man e över 30 ja då jävlar passar dom på att komma...men ska se om det blir bättre nu när jag har börjat o sola igen...*hoppas*

Älsklingen va här igår med...kändes som att det va superlänge sen vi träffades...vilket det var med...dom senaste 3 veckorna så har vi inte träffats alls nå mycke..=O(..men han har ju sitt jobb som tar mycket tid..kanske lite för mycke tid om ja får säga mitt...men som han själv sa idag..."You win some and you lose some"...o man saknar ju inte kon förrens båset e tomt...säger dom som vet...Men ja får väl va glad för den "lilla" tid ja får med han kanske ...kan ju fortfarande inte få allt d har ja erfarat..=O(

IDOL..kolla ni på det igår...Asså hon indiskan som sjöng en Da Buzz låt...ja skratta så att ja tjöt nästan...vilket inte älsklingen uppskatta....hahahaha




Nä nu blir det lite softande i soffan innan IDOL....

Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha, såg oxå den där låter, tror aldrig jag garvat så mycket någonsin :-) Du får väl flytta på dej till Karlstad så du kan träffa din käresta lite oftare:o)

2008-09-05 @ 19:10:01
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja jag höll m på o bryta ihop, tårarna bara sprutade!

Ha d fint =)

2008-09-05 @ 21:09:10
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Joey

Jodu...ingen låt att mysa till direkt :p

Ses imorgon baby!



Puss

2008-09-05 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0