Tisdag.....

Har lixom tappat stinget lite...vet inte riktigt varför...men men nu e d som d e och antagligen så kan d kanske bli glest mellan inläggen ett tag framöver...=O( kan ju tyvärr inte nöja alla....

Vi har även haft "Mr magsjuka" på besök..fy..urk säger jag bara...men nu e vi på bättringsväg..

Men fan ja måste fråga...Va f*n har hänt med min blogg...ja ser ju inga kategorien, senaste inlägg lr länkar...vad har hänt??? Ngn som kan tala om d för mig...det e grymt irriterande iaf...

Hade en liten surprice till Mr J idag...hoppas att han gillade den...=O)....

Cammi va här en sväng idag...det vankades ju mat så ja bjöd in henne..hade gjort Tomat o fetaost paj igen...har blivit en liten favorit för mig...=O..antagligen e den inge nyttig alls förutom salladen bredvid..men va fan man lever ju bara en gång och mitt beach mål e ju fortfarande 2010 så ja har ju lite tid på mig att fixa beachformen....

Imorn börjar ju IDOL 2008 o d e ju ett måste..fast att jag ibland skäms ihjäl mig över hur vissa sjunger...till o med ja skulle nog överglänsa dom och då e ja ju som sagt tondöv och sjunger superfalskt....men även solen har ju sina fläckar..hihih...

Min nya granne va inne en sväng o kolla min lilla lgh..fick ju supermycket beröm att det var jättefint,  modernt o grejer...*Yeah right*  tänkte jag tills jag kom in till dom o kollade hur dom hade det...."slott Vs koja"....tyvärr asså...då tyckte till o med jag att jag hade det fint o då har ja inge speciellt som antagligen ingen annan heller inte har.... förutom grannen då...

Nä nu blir d en sväng framför min stora tv (som grannen var jätteavis på).....

Ha d gott alla!!!

Annso

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Magsjuka? HJÄLP!

2008-09-02 @ 20:57:16
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Försesten..

När man skrivit ett inlägg så ser det ut som om att man kan kolla katergorier och länkar.. Ska kolla...

2008-09-02 @ 20:58:39
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nä, bara katergorier inga länkar...

Puss..

2008-09-02 @ 20:59:24
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Linda

Kan bli så att menyn försvinner när man grejat med designen. Man tar bort den på ngt vis, hur man får dit den vet jag inte. Förutom att återställa bloggen och designa om den...

2008-09-03 @ 07:47:00
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0